تماشا کنید: دوستی آیفون و پیکسل در یک ویدیوی تبلیغاتی - تکفارس 
تماشا کنید: دوستی آیفون و پیکسل در یک ویدیوی تبلیغاتی - تکفارس 
تماشا کنید: دوستی آیفون و پیکسل در یک ویدیوی تبلیغاتی - تکفارس 

تماشا کنید: دوستی آیفون و پیکسل در یک ویدیوی تبلیغاتی

افشین نوری
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - 18:21
آیفون

گوگل یک ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرده است که آیفون و پیکسل را به عنوان بهترین دوستان هم نشان می‌دهد. گوگل در تبلیغات خود معمولا بر قابلیت‌هایی که پیکسل دارد اما آیفون ندارد تمرکز دارد. اما این بار، ویدیوی تبلیغاتی این شرکت سعی کرده نگاهی خنده‌دار به دوستی آیفون و پیکسل بیندازد.

این ویدیو که دارای عنوان روز اسپا (Spa Day) است، دو گوشی آیفون و پیکسل را نشان می‌دهد که به یک اسپا سر می‌زنند و مانند سایر مردم با گذاشتن یک خیار روی چشمان‌شان استراحت می‌کنند. البته از آنجائیکه آیفون و پیکسل چشم ندارند، خیار را روی ماژول دوربین پشتی خود گذاشته‌اند. آیفون در این ویدیو می‌گوید: «پیکسل! بازدید از اسپا ایده واقعا عالی بود، چونکه رویدادهای پراسترسی در پبش‌رو داریم. اشاره آیفون در واقع به رویداد ۱۲ سپتامبر اپل برای معرفی سری آیفون ۱۵ و رویداد ۴ اکتبر گوگل برای معرفی سری پیکسل ۸ است.

آیفون در ادامه می‌گوید: «این معرفی‌‌ها هربار سخت‌تر می‌شوند. چراکه گوشی‌هایی مثل شما هربار قابلیت‌هایی را ارائه می‌کنید که من نمی‌توانم؛ مثلِ از بین بردن تاری عکس‌های قدیمی، پاسخ دادن به تماس‌های ناشناس با هوش مصنوعی و ترجمه مستقیم پیام‌ها. واقعا خسته‌کننده است، اما من هنوز چیزهایی در آستین خودم دارم.»

پیکسل از آیفون می‌پرسد: «مثلا چی؟» آیفون در جوایش می‌گوید که «این یک راز است، اما به زودی خواهید دید». در واقع به نظر می‌رسد که منظور آیفون اضافه شدن درگاه USB-C به مدل‌های آیفون‌های امسال است. پیکسل از آیفون می‌پرسد «سرانجام درگاه شارژ USB-C؟» آیفون می‌گوید: «چی؟ از کجا می‌دانستی؟» پیکسل جواب می‌دهد: «شانسی حدس زدم.»

در آخر ویدیو هم شعار Rest up for 4 October ظاهر می شود که تاریخ رونمایی از محصولاتی مانند پیکسل ۸، پیکسل ۸ پرو، پیکسل واچ ۲ و پیکسل بادز پرو را یادآوری می‌کند.

منبع: phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید