IFA 2023: آنر گوشی تاشو مجیک V2 را برای بازارهای جهانی معرفی کرد - تکفارس 
IFA 2023: آنر گوشی تاشو مجیک V2 را برای بازارهای جهانی معرفی کرد - تکفارس 
IFA 2023: آنر گوشی تاشو مجیک V2 را برای بازارهای جهانی معرفی کرد - تکفارس 

IFA 2023: آنر گوشی تاشو مجیک V2 را برای بازارهای جهانی معرفی کرد

افشین نوری
۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - 18:40
آنر

نمایشگاه IFA از امروز در برلین شروع شده و تا ۵ سپتامبر ادامه خواهد داشت. آنر هم دو دستگاه در این نمایشگاه معرفی کرده که یکی گوشی تاشو مجیک V2 و دیگری گوشی مفهومی V Purse است. مجیک V2 در بازارهای جهانی برای رقابت با گلکسی زد فولد ۵ معرفی می‌شود.

آنر مجیک V2 باریک‌ترین گوشی تاشو با ضخامت ۴.۷ میلی‌متر در حالت تاشده و ۹.۹ میلی‌متر در حالت باز است. این گوشی همچنین سبک‌تر از آیفون ۱۴ پرو مکس است و فقط ۲۳۷ گرم وزن دارد. آنر ادعا می کند که این تاشو مجهز به یک لولای تیتانیومی فوق سبک است که می‌تواند بیش از ۴۰۰۰۰۰ بار تا شدن را تحمل کند که به معنای ۱۰ سال استفاده و ۱۰۰ تا شدن در روز است. این لولا همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا گوشی را در زوایای مختلفی استفاده کنند. یک حسگر اثر انگشت نیز به صورت یکپارچه با دکمه پاور در لبه کناری گوشی وجود دارد.

مجیک V2 از یک نمایشگر خارجی ۶.۴۳ اینچی با رزولوشن ۲۳۷۶×۱۰۶۰ پیکسل و یک نمایشگر داخلی ۷.۹۲ اینچ با رزولوشن ۲۳۴۴×۲۱۵۶ پیکسل بهره می‌برد. هر دو نمایشگر از نوع OLED هستند که توسط BOE ساخته شده و دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز LTPO هستند.

در پنل پشت این گوشی یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۲۰ مگاپیکسلی با زوم ۴۰ برابر می‌شود. هر دو نمایشگر داخلی و خارجی دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستند.

تراشه مجیک V2 نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است که قبلا در سری گلکسی S23 سامسونگ و رد مجیک ۸ اس پرو استفاده شده بود. در کنار این تراشه از ۱۶ گیگابایت رم و سه حافظه ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت استفاده شده است.. انرژی این گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با توان شارژ ۶۶ وات تامین می‌کند.

آنر هنوز قیمت مجیک V2 را اعلام نکرده است، اما قرار است آن را تا سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ وارد بازار کند.

منبع: gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید