نوجوانان معتقدند که گوشی های اندرویدی برای افراد مسن است - تکفارس 
نوجوانان معتقدند که گوشی های اندرویدی برای افراد مسن است - تکفارس 
نوجوانان معتقدند که گوشی های اندرویدی برای افراد مسن است - تکفارس 

نوجوانان معتقدند که گوشی های اندرویدی برای افراد مسن است

افشین نوری
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - 11:59
اندروید

وال استریت ژورنال گزارش داده است که اکثر نوجوانان معتقدند که گوشی‌های اندروید یک فناوری قدیمی هستند.

اخیرا یک خالق محتوای ۲۰ ساله به نام Abdul Chamberlain با انتشار ویدیویی گفته بود: «اگر شما در سال ۲۰۲۳ یک گوشی Droid دارید احتمالا باید حداقل ۵۰ سال داشته باشید.» همانطور که احتمالا می‌دانید برند Droid ابتدا توسط موتورولا برای گوشی‌های اندرویدی این شرکت استفاده شد و اولین گوشی با این برند در سال ۲۰۰۹ به عنوان اولین رقیب واقعی آیفون عرضه شد.

Chamberlain در ویدیوی خود از گوشی‌های اندرویدی به‌عنوان گوشی‌هایی که فقط برای افراد پیر و والدین مناسب هستند یاد کرده است. هرچند به نظر اکثر کاربران اندروید، این گوشی‌ها دارای دوربین و عمر باتری بهتری نسبت به آیفون هستند اما Chamberlain آیفون را ترجیح می دهد.

طبق گزارش موسسه Statcounter، تعداد کاربران نوجوان iOS در آمریکا با اختلاف ۵۷ تا ۴۲ درصد بیشتر از اندروید است. همچنین مطالعه‌ای که سال گذشته توسط شرکت Piper Sandler روی ۷۱۰۰ نوجوان انجام شد، نشان می‌دهد که ۸۷ درصد از نوجوانان آمریکا گوشی آیفون دارند و همین درصد از نوجوانان قصد دارند گوشی فعلی خود را با آیفون دیگری جایگزین کنند. به نظر می‌رسد داشتن آیفون برای نوجوانان آمریکا یک پدیده منحصربه‌فرد است، چراکه در حال حاضر سهم جهانی اندروید ۷۱ درصد از کل گوشی های هوشمند در مقایسه با سهم ۲۸ درصدی iOS است.

البته نوجوانان آمریکایی احتمالا نمی‌دانند که برخی از گوشی‌های اندرویدی گران‌تر از آیفون هستند. برای مثال، قیمت گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ از ۱۸۰۰ دلار شروع می شود.

منبع: phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید