قابلیت استوری تلگرام اکنون برای همه کاربران قابل دسترس است - تکفارس 
قابلیت استوری تلگرام اکنون برای همه کاربران قابل دسترس است - تکفارس 
قابلیت استوری تلگرام اکنون برای همه کاربران قابل دسترس است - تکفارس 

قابلیت استوری تلگرام اکنون برای همه کاربران قابل دسترس است

افشین نوری
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - 11:54
تلگرام

تلگرام به عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسانی دنیا آپدیت جدیدی منتشر کرده است که شامل قابلیت‌های جدیدی می‌شود. همچنین قابلیت استوری که اخیرا فقط برای کاربران پریمیوم عرضه شده بود حالا در اختیار همه کاربران قرار گرفته است.

تلگرام به مناسبت ۱۰ سالگی خود سعی کرده یکی از قابلیت‌های مهم خود یعنی استوری‌ها را در دسترس همه کاربران قرار دهد. استوری‌های تلگرام مثل اینستاگرام که در بالای فید نشان داده می‌شود در بالای لیست چت نمایش داده می‌شود. با این‌حال، استوری‌های تلگرام نمای تمام‌صفحه را حفظ کرده‌ و به‌طور پیش فرض حالت مخفی دارند.

شما با مشاهده یک استوری می‌توانید یک پاسخ شخصی‌ برای سازنده آن ارسال کنید و با ایموجی‌ها به آن واکنش نشان دهید. همچنین وقتی استوری‌های خود را منتشر می‌کنید، آزادی کاملی در اضافه کردن استیکرها، تگ‌های مکان، متن و توضیحات بیشتر به آن‌ها خواهید داشت.

تلگرام

همچنین امکان تگ کردن سایر کاربران در استوری‌ها وجود دارد و شما می‌توانید با استفاده از چهار گزینه زیر انتخاب کنید چه کسانی استوری‌های شما را ببیند. این گزینه‌ها عبارتند از: Everyone، My Contacts، Close Friends و Selected Contacts. استوری‌های شما، در صفحه پروفایل قرار خواهند گرفت و می‌توانید برخی از آن‌ها را با استفده از نمای شبکه‌ای هایلایت کنید.

تلگرام همچنین به شما اجازه می‌دهد تا محدودیت منقضی شدن استوری‌ها را روی اعداد ۶، ۱۲، ۲۴ یا ۴۸ ساعت تنظیم کنید. شما حتی می‌توانید هر بخش از استوری را پس از انتشار آن ویرایش کنید. به‌عبارتی شما می‌توانید محل استیکرها، اشتباهات تایپی و لیست افرادی را که می‌توانند استوری‌های شما را مشاهده کنند تغییر دهید.

تلگرام یک حالت دوربین دوگانه هم ارائه کرده است که در آن کاربران می‌توانند با استفاده از هر دو دوربین گوشی خود یک استوری را ضبط کنند. شما می‌توانید انتخاب کنید کدام یک از ویدیوها اصلی باشند و ویدیوی ثانویه در یک دایره کوچک روی آن قرار بگیرد. کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی این دایره آن را تماشا کنند.

تلگرام ۱۰ قابلیت‌های دیگری نیز دارد، اما همانطور که گفته شد مهمترین آن‌ها ارائه قابلیت استوری برای همه کاربران است.

منبع: androidpolice

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید