ساعت هوشمند شیائومی اسمارت بند ۸ پرو معرفی شد - تکفارس 
ساعت هوشمند شیائومی اسمارت بند ۸ پرو معرفی شد - تکفارس 
ساعت هوشمند شیائومی اسمارت بند ۸ پرو معرفی شد - تکفارس 

ساعت هوشمند شیائومی اسمارت بند ۸ پرو معرفی شد

افشین نوری
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 20:21
شیائومی اسمارت بند 8 پرو

شیائومی امروز در رویداد بزرگ خود در چین یک ساعت هوشمند جدید به نام اسمارت بند ۸ پرو معرفی کرد. این ساعت جانشین ساعت شیائومی بند ۷ پرو که سال گذشته معرفی گردید شده است.

شیائومی اسمارت بند ۸ پرو دارای طراحی مستطیلی است و هیچ دکمه فیزیکی روی آن وجود ندارد. تمابشگر این ساعت یک پنل ۱.۷۴ اینچی AMOLED با وضوح ۳۳۶ در ۴۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت، قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن و ۱۶.۷ میلیون رنگ است. این ساعت در بخش تناسب اندام، دارای ویجت‌های قابل تنظیم برای دسترسی راحت‌تر به صفحه هوم و قابلیت واچ فیس پرتره است. اسمارت بند ۸ پرو همچنین می‌تواند تا عمق ۵ متری آب دوام بیاورد.

در بخش سلامت، اسمارت بند ۸ پرو مجهز به سنسور مانیتور ضربان قلب، سنسور SpO2 و سنسور پایش خواب است. این ساعت پوشیدنی همچنین دارای قابلیت اندازه‌گیری سطح استرس و آموزش تنفس است. این ساعت بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی و یک حالت دویدن هوشمند نیز دارد.

اسمارت بند ۸ پرو مجهز به یک چیپ داخلی GNSS است که از پنج سیستم ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند. این ساعت داای دستیار صوتی است و کاربران می‌توانند سایر دستگاه های هوشمند شیائومی را از طریق Miaoxiang Center کنترل کنند. انرژی این ساعت را یک باتری ۲۹۷ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که با یکبار شارژ تا ۱۴ روز دوام خواهد آورد.

ساعت جدید شیائومی دارای بندهای رنگارنگ متنوعی است و قیمت آن ۳۹۹ یوان (۵۴ دلار) شروع می‌شود ویک گزینه چرمی به قیمت ۴۴۹ یوان (۶۱ دلار) دارد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید