تبلت شیائومی ردمی پد ۶ مکس رونمایی شد - تکفارس 
تبلت شیائومی ردمی پد ۶ مکس رونمایی شد - تکفارس 
تبلت شیائومی ردمی پد ۶ مکس رونمایی شد - تکفارس 

تبلت شیائومی ردمی پد ۶ مکس رونمایی شد

افشین نوری
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 17:49
شیائومی پد 6 مکس

شیائومی امروز در یک رویداد بزرگ از چندین محصول جدید از جمله تبلت شیائومی پد ۶ مکس رونمایی کرد. این تبلت بالاترین مدل در سری پد ۶ است و مشخصات آن به صورت زیر است.

شیائومی پد ۶ مکس دارای بدنه فلزی و یک ماژول دوربین مربعی‌شکل در پنل پشتی خود است و طراحی شبیه به مدل‌های قبلی خود دارد. این تبلت در بخش نمایشگر و صدا ارتقاهای قابل‌توجهی پیدا کرده است. این گوشی از یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی LCD که ۶۲ درصد بزرگتر از نمایشگر پد ۶ پرو است بهره می‌برد. این نمایشگر دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲.۸K است. در بخش صوتی، پد ۶ مکس مجهز به هشت اسپیکر با فناوری دالبی اتموس است.

در بخش دوربین، شیائومی پد ۶ مکس ز یک سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی خود استفاده می‌کند که یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در پنل جلویی هم دارای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با سنسور ۳D ToF وجود دارد.

شیائومی پد ۶ مکس مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است و تا ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی دارد. این تبلت از یک سیستم خنک کننده با مساحت ۱۵۸۳۹ میلی متر بهره می‌برد و انرژی خود را از یک باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با فناوری از شارژ سریع ۶۷ وات و شارژ معکوس ۳۳ وات تامین می‌کند. در داخل آن همچنین یک تراشه به نام Surge G1 برای بهبود عمر باتری وجود دارد.

شیائومی پد ۶ مکس رابط کاربری MIUI Pad 14 را بر پایه اندروید ۱۳ اجرا می‌کند و از قابلیت‌هایی مثل حالت تقسیم صفحه برای اجرای همزمان چهار اپلیکیشن بهره می‌برد. این تبلت می تواند با یک صفحه کلید جداشدنی کار اکند که دارای ترک پد نیز می‌تواند باشد. همچنین یک قلم برای آن ارائه شده است که دارای قابلیت دکمه فوکوس است.

قیمت شیائومی پد ۶ مکس از ۳۷۹۹ یوان (۵۲۳ دلار) برای نسخه پایه ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی شروع می شود. قیمت نسخه‌های ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲ + ۵۱۲ گیگابایتی آن به ترتیب ۳۹۹۹ یوان (۵۵۰ دلار) و ۴۳۹۹ یوان (۶۰۵ دلار) است. قیمت نسخه ۱۶ گیگابایت + ۱ ترابایت نیز ۴۷۹۹ یوان (۶۶۰ دلار) تعیین شده است. این تبلت در رنگ های مشکی و نقره‌ای ارائه شده و قیمت کیبورد آن ۷۹۹ یوان و قیمت قلم آن ۴۹۹ یوان است.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید