ایموجی های سامسونگ واقعاً بد هستند - تکفارس 
ایموجی های سامسونگ واقعاً بد هستند - تکفارس 
ایموجی های سامسونگ واقعاً بد هستند - تکفارس 

ایموجی های سامسونگ واقعاً بد هستند

افشین نوری
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 11:18
ایموجی سامسونگ

ایموجی‌ها زمانی فقط کاربرد سرگرم‌کننده در پیام‌‌های متنی داشتند، اما حالا جزء مهمی از نحوه ارتباط ما با دیگران به شمار می‌روند. سامسونگ به‌تازگی جدیدترین آپدیت رابط کاربری خود را عرضه کرده است که دارای ایموجی‌های واقعا بدی است.

همانطور که می‌دانید همه ایموجی‌ها بر اساس استاندارد یونیکد ساخته می‌شوند. این استاندارد به همه شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا برای دستگاه‌های خود ایموجی‌های متفاوتی بسازند. اپل، گوگل، توییتر، متا و سایر شرکت‌ها هرکدام ایموجی‌های خاص خودشان را دارند و سامسونگ نیز این‌گونه است.

ایموجی سامسونگ

استایل ایموجی‌های سامسونگ سال‌هاست که تقلیدی خام از ایموجی‌های اپل در iOS است. این ایموجی‌ها تقریبا سه بعدی هستند و صرفا کمی رنگ بیشتر و موقعیت‌های کمی متفاوت‌تر نسبت به ایموجی‌های اپل دارند.

ایموجی سامسونگ

این استایل در آپدیت جدید بتا One UI 6 که این هفته عرضه شد ادامه یافته است. این آپدیت نسخه جدیدی از ایموجی‌های سامسونگ را با یک زبان طراحی جدید ارائه کرده است. همانطور که مشاهده می‌کنید، شکل ظاهری این ایموجی‌ها بسیار بدتر از قبل شده است. رنگ‌ها در مقایسه با ایموجی‌های One UI 5.0 خیلی کم احساس می‌شوند و این موضوع باعث شده تا مشاهده جزئیات سخت‌تر شود.

ایموجی سامسونگ

البته سامسونگ پیشرفت‌هایی نیز داشته است. برای مثال ایموجی Thumbs Up حالا بسیار به نمونه‌های اپل و گوگل نزدیکتر شده است. ایموجی Raising Hands نیز تاحدودی نزدیکتر شده است. ایموجی Loudly Crying هم حالا بسیار به ایموجی اندروید گوگل شبیه‌تر شده است.

ایموجی سامسونگ

در هر حال انتظار می‌رفت که سامسونگ بهبودهای معنادارتری در ایموجی‌های One UI 6 ایجاد می‌کرد.

منبع: ۹to5google

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید