تصاویر شیائومی میکس فولد ۳ فاش شد - تکفارس 
تصاویر شیائومی میکس فولد ۳ فاش شد - تکفارس 
تصاویر شیائومی میکس فولد ۳ فاش شد - تکفارس 

تصاویر شیائومی میکس فولد ۳ فاش شد

افشین نوری
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - 10:33
شیائومی میکس فولد 3

امروز برای اولین بار تصاویر شیائومی میکس فولد ۳ فاش شده است که طراحی های پشتی و داخلی آن را نشان می‌دهد. این تصاویر که در ویبو منتشر شده‌اند، با طراحی شماتیک این گوشی که ماه گذشته منتشر شد همخوانی دارند. تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که میکس فولد ۳ از یک سیستم دوربین چهارگانه استفاده خواهد کرد.

همانطور که مشاهده می‌کنید، ماژول دوربین مستطیلی شکل آن در پشتی دارای چهار دوربین در سمت چپ و علامت برند لایکا در کنار یک فلاش LED در سمت راست است.

طبق برخی گزارش‌ها میکس فولد ۳ دارای همان سیستم دوربین چهارگانه شیائومی ۱۳ اولترا خواهد بود. بنابراین این گوشی ممکن است مجهز به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX989 سونی با سایز ۱ اینچی و قابلیت OIS، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی IMX581 سونی، دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.۲ برابری و قابلیت OIS و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت OIS و زوم اپتیکال ۵ برابر باشد.البته برخی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX800 سونی استفاده خواهد کرد.

شیائومی میکس فولد 3

تصویر فاش‌شده، نماشگر تاشو داخلی میکس فولد ۳ را نشان می‌دهدو از آنجاییکه دوربین داخلی آن قابل مشاهده نیست می‌توان یک تجربه تمام صفحه را انتظار داشت. این گوشی احتمالا به دوربین زیر نمایشگر مجهز خواهد شد.

طبق شایعات، میکس فولد ۳ مجهز به تراشه ۳.۳۶ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸ نسل دوم، ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x در کنار ۵۱۲ گیگابایت / ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 و باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سیمی ۶۷ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی خواهد بود.

شیائومی سال گذشته از گوشی تاشو میکس فولد ۲ رونمایی کرد. نمایشگر بیرونی میکس فولد ۲ یک پنل ۶.۵ اینچی E5 AMOLED با رزولوشن FHD+  و نرخ ۱۲۰ هرتز و نمایشگر داخلی آن یک پنل ۸.۲ اینچی Eco OLED با وضوح ۲.۵K و فرکانس ۱۲۰ هرتز بود. هر دو نمایشگر از روشنایی ۱۰۰۰ نیت و فناوری‌های دالبی ویژن و TrueColour پشتیبانی می‌کردند‌.

تراشه استفاده شده در میکس فولد ۲ اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس است و در کنار آن تا ۱۲ گیگابایت رم و تا ۱ ترابایت حافظه داخلی استفاده شده است. ظرفیت باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت با سرعت شارژ ۶۷ وات است و نرم‌افزار استفاده شد در آن سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI 13 می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید