ایرباد بی سیم سونی WF-1000XM5 معرفی شد - تکفارس 
ایرباد بی سیم سونی WF-1000XM5 معرفی شد - تکفارس 

ایرباد بی سیم سونی WF-1000XM5 معرفی شد

افشین نوری
۳ مرداد ۱۴۰۲ - 11:11
سونی

سونی از ایرباد بی‌سیم WF-1000XM5 رونمایی کرد. سونی گفته که این ایرباد بزرگترین گام را در زمینه حذف کامل نویز برداشته است.

ایرباد WF-1000XM5 مجهز به میکروفون‌های بازخورد دوگانه است که یک ارتقا بزرگ نسبت به مدل قبلی محسوب می‌شود. این ایرباد همچنین دارای یک پردازنده یکپارچه جدید است که خروجی صدا و قابلیت‌های حذف نویز را بهبود می بخشد.

سونی

مزیت میکروفون های بازخورد دوگانه WF-1000XM5 این است که می‌توانند عملکرد حذف نویز صداهای با فرکانس پایین را بهبود ببخشند. پردازنده یکپارچه V2 نیز همه چیز را ارتقا داده است و می‌تواند میکروفون‌های هر دو طرف ایرباد را کنترل کند و کیفیت حذف نویز فوق‌العاده‌ای را ارائه دهد.

سونی

ایرباد جدید سونی همچنین از صدای بی‌سیم با وضوح بالا از طریق کدک LDAC پشتیبانی می‌کند. سونی همچنین DSEE Extreme را، به منظور ارتقای کیفیت موسیقی لحظه‌ای، یکپارچه کرده است.

سونی

سونی گفته است که WF-1000XM5 بهترین کیفیت تماس را از طریق الگوریتم کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه خواهد کرد. این ایرباد همچنین ۲۰ درصد سبک‌تر و ۲۵ درصد کوچک‌تر از WF-1000XM4 است. این تغییر طراحی، راحتی ایرباد را افزایش داده است.

این ایرباد همچنین دارای قابلیت Speak-to-chat و کنترل صدای تطبیقی است. از طرفی، باتری آن تا ۸ ساعت می‌آورد و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. این ایرباد قرار است در ماه آگوست به قیمت ۲۹۹ دلار عرضه شود.

سونی همچنین اخیرا از نسل دوم نمایشگر Spatial Reality خود به نام ELF-SR2 رونمایی کرد. سونی سه سال پیش نسل اول این نمایشگر را به عنوان جایگزینی برای عینک‌های سه‌بعدی و واقعیت افزوده و مجازی معرفی کرده بود و حالا نسخه دوم آن را رونمایی کرده است.

این نمایشگر از یک پنل ۲۷ اینچی بهره می‌برد که بسیار بزرگتر از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی مدل قبلی است و می‌تواند با دقت زیاد چشمان ببیندگان را ردیابی کند تا ارائه سه‌بعدی روان‌تری داشته باشد.

این نمایشگر شبیه به مدل ۲۰۲۰ است و از یک پنل ۴K استفاده می‌کند و نیاز به عینک‌های سه بعدی را رفع خواهد کرد. قیمت آن ۵۰۰۰ دلار است و برای طراحان و توسعه‌دهندگان معرفی شده است و امکان دیدن سه بعدی تصاویر را بدون نیاز به هیچ هدست واقعیت مجازی یا عینک دیگری فراهم خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید