ردمی ۱۲ ۵G در گیک بنچ رویت شد - تکفارس 
ردمی ۱۲ ۵G در گیک بنچ رویت شد - تکفارس 
ردمی ۱۲ ۵G در گیک بنچ رویت شد - تکفارس 

ردمی ۱۲ ۵G در گیک بنچ رویت شد

افشین نوری
۱ مرداد ۱۴۰۲ - 10:00
ردمی 12 5G

ردمی برند فرعی شیائومی اخیرا گوشی ردمی ۱۲ ۴G را با تراشه هلیو G88 معرفی کرد و حالا این شرکت خود را برای رونمایی از نسخه ۵G آماده می‌کند. این گوشی با شماره مدل ۲۳۰۷۶RN4BI در گیک بنچ ظاهر شده است.

ایین گوشی سیستم عامل اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند و از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ در کنار ۸ گیگابایت رم بهره می برد. البته ممکن است گزینه‌های حافظه بیشتری برای آن وجود داشته باشد که فعلا تائید نشده است.

ردمی 12 5G

اخیر گوشی شیائومی ۲۳۰۷۶RN4BI در دیتابیس BIS نیز رویت شده بود که معرفی آن در هند را تائید کرد. شیائومی قرار است گوشی ردمی ۱۲ را در تاریخ ۱ آگوست در هند عرضه کتد، اما عنوز مشخص نیست که این گوشی نسخه ۴G خواهد بود یا نسخه ۵G.

تیزرهای منتشر شده توسط ردمی به نسخه ۴G اشاره دارند اما اگر این مدل ۵G باشد، باید ببینیم آیا تراشه تنها تفاوت بین دو نسخه خواهد بود یا تفاوت‌های بیشتری نیز بین آن‌ها وجود خواهد داشت.

این احتمال وجود دارد که ردمی ۱۲ ۵G نسخه ای از ردمی نوت ۱۲R باشد که یک ردمی ۱۲ ۴G با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و بدون دوربین فوق عریض است.

شیائومی اخیرا از گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G رونمایی کرد. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با پانچ هول مرکزی بهره می‌برد و تراشه آن اسنپدراگون ۷۳۲G است. دوربین اصلی این گوشی یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است که در داخل یک سیستم دوربین شبیه به ردمی نوت ۱۱ قرار گرفته است.

اسنپدراگون ۷۳۲G یک مدل ۴G LTE است و با وجود اینکه سه سال پیش معرفی شده است اما مجهز به دو هسته بزرگ با سرعت کلاک ۲.۳ گیگاهرتزی است و توان پردازش بالایی دارد. گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو نیز مجهز به این تراشه بود. 

ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد و سایر قابلیت‌های آن شامل قابلیت ضبط ویدیوهای ۴K، اسپیکرهای استریو با فناوری دالبی اتموس و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری می‌شوند. 

لازم به ذکر است که اخیرا ردمی نوت ۱۲ ۵G رکورد‌های قبلی شیائومی را شکسته و در اولین هفته عرضه خود در مجموع ۳۷ میلیون دلار فروخته بود. به گفته‌ی شیائومی، سری ردمی نوت ۱۲ توانسته با مشخصات و قابلیت‌های خوبی که ارائه کرده نظر مشتریان را جلب کند و رکورد بی‌سابقه‌ای را به ثبت برساند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید