آنر مجیک V2 به عنوان نازکترین گوشی تاشو دنیا معرفی شد - تکفارس 
آنر مجیک V2 به عنوان نازکترین گوشی تاشو دنیا معرفی شد - تکفارس 
آنر مجیک V2 به عنوان نازکترین گوشی تاشو دنیا معرفی شد - تکفارس 

آنر مجیک V2 به عنوان نازکترین گوشی تاشو دنیا معرفی شد

افشین نوری
۲۳ تیر ۱۴۰۲ - 11:10
آنر مجیک V2

آنر نسل سوم گوشی تاشو خود را با نام مجیک V2 معرفی کرد. این گوشی فقط ۹.۹ میلی‌متر در حالت تاشده (۴.۷ میلی‌متر در حالت باز) ضخامت دارد و وزن آن فقط ۲۳۱ گرم است.

تا الان نازک‌ترین گوشی تاشو دنیا شیائومی میکس فولد ۲ بود که در حالت تاشده ۱۱.۲ میلی‌متر ضخامت و ۲۶۲ گرم وزن داشت. حالا آنر مجیک V2 توانسته رکورد آن را بشکند.

این گوشی از یک مکانیزم لولای بدون چرخ دنده بهره می‌برد که از جنس آلیاژ تیتانیوم با چاپ سه بعدی است. مکانیزم تاشوی این گوشی همچنین از پیچ‌های کوتاه سفارشی استفاده می‌کند. آنر گفته است که مجیک V2 دارای پوشش P2i روی تمام قسمت‌های داخلی خود است که از آن در برابر پاشش آب محافظت خواهد کرد.

آنر مجیک V2

آنر مجیک V2 از یک نمایشگر ۷.۹۲ اینچی LTPO OLED با وضوح ۲۱۵۶ در ۲۳۴۴ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این نمایشگر از فناوری HDR 10+ و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. همچنین یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در داخل یک سوراخ هول پانچ در پنل جلو وجود دارد. گوشی تاشو آنر از قلم نیز پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر کاور آنر مجیک V2 یک پنل ۶.۴۳ اینچی ۱۰ بیتی OLED با رزولوشن ۲۳۷۶ در ۱۰۶۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. دارای حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت است. نکته جالب اینکه نمایشگر کاور هم از ورودی قلم پشتیبانی می‌کند.

مجیک V2 مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز شده است که دارای یک هسته اصلی Cortex-X3 با سرعت اورکلاک شده ۳.۳۶ گیگاهرتز است. در کنار این تراشه از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. یک نسخه مجیک V2 Ultrame با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی وجود دارد.

آنر مجیک V2

در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 و OIS، یک فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و یک دوربین تله فوتو ۲۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲.۵ برابر و OIS وجود دارد.

در بخش نرم افزار شاهد اجرای MagicOS 7.2 بر پایه اندروید ۱۳ هستیم و انرژی دستگاه را یک باتری سیلیکونی کربنی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۶۶ وات تامین می‌کند.

در رنگ‌های مشکی، بنفش و طلایی ارائه شده و نسخه پایه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی آن ۸۹۹۹ یوان (۱۲۵۴ دلار) قیمت دارد. قیمت نسخه ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی ۹۹۹۹ یوان (۱۳۹۴ دلار) و قیمت نسخه Ultimate با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی ۱۱۹۹۹ یوان (۱۶۷۲ دلار) است.

پیش‌سفارش‌ این گوشی در چین از امروز آغاز شده و فروش رسمی آن از ۲۰ جولای شروع خواهد شد. آنر هنوز صحبتی درباره عرضه جهانی آن نکرده است.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید