گوشی ناتینگ فون ۲ معرفی شد - تکفارس 
گوشی ناتینگ فون ۲ معرفی شد - تکفارس 
گوشی ناتینگ فون ۲ معرفی شد - تکفارس 

گوشی ناتینگ فون ۲ معرفی شد

افشین نوری
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - 22:01
ناتینگ فون 2

ناتینگ فون ۲ رسماً معرفی شده است و در مقایسه با نسل قبلی خود ارتقاهای قابل توجهی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

این گوشی هرچند از نظر ظاهری شبیه به فون ۱ به نظر می‌رسد، اما پنل پشتی آن گرد است که باعث راحت‌تر شدن کار با آن را خواهد شد. طراحی Glyph هم ارتقا یافته و حالا متشکل از ۱۱ نوار LED با ۳۳ منطقه روشنایی است. این نوارها موارد استفاده جدیدی برای نمایش نوتیفیکیشن‌های مختلفی مثل کنترل صدا یا اندیکاتورهای تایمر خواهند داشت.

ناتینگ فون 2

شما می‌توانید اپلیکیشن‌های خاصی را به LEDهای بالا سمت چپ اختصاص دهید و از طرفی هم شرکت ناتیمگ SDK و API رابط Glyph را برای توسعه دهندگان باز کرده و ما احتمالاً شاهد موارد استفاده دیگری برای آن در آینده خواهیم دید.

نمایشگر این گوشی یک پنل ۶.۷ اینچی LTPO OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱-۱۲۰ هرتز است. بریدگی هول پانچ در قسمت مرکزی بالای نمایشگر قرار دارد و میزبان یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX615 سونی و قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه است.

ناتینگ فون 2

در داخل نانینگ از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده شده که جایگزین اسنپدراگون ۷۷۸Gپلاس در فون ۱ شده است. باتری گوشی ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که با سرعت ۴۵ وات در حالت سیمی و ۱۵ وات در حالت بی‌سیم شارژ خواهد شد. در بخش نرم افزار هم رابط Nothing OS 2.0 بر پایه اندروید ۱۳ اجرا می‌شود.

ناتینگ فون ۲ در رنگ‌های سفید و خاکستری ارائه شده و قیمت آن از ۵۹۹ دلار/۵۷۹ پوند/۶۷۹ یورو برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود. یک نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۶۹۹ دلار/۶۲۹ پوند/۷۲۹ یورو و یک نسخه ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۷۹۹ دلار/۶۹۹ پوند/۸۴۹ یورو نیز وجود دارند. پیش‌سفارش این گوشی از امروز آغاز شده و فروش آن از ۱۷ جولای شروع خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید