رندرهای رنگ آبی انحصاری آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس فاش شد - تکفارس 
رندرهای رنگ آبی انحصاری آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس فاش شد - تکفارس 
رندرهای رنگ آبی انحصاری آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس فاش شد - تکفارس 

رندرهای رنگ آبی انحصاری آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس فاش شد

افشین نوری
۱۷ تیر ۱۴۰۲ - 11:48
آیفون ۱۵ پرو

گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس قرار است چند ماه دیگر معرفی شوند و حالا رندرهای رنگ آبی انحصاری آن‌ها فاش شده است.

تاکنون شایعات زیادی درباره رنگ انحصاری گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس وجود داشته است. ماه گذشته یک افشاگر به نام Unknownz21 فاش کرد که علیرغم شایعات قبلی، از بین چهار رنگ مدل‌های آیفون ۱۵ پرو، هیچ‌ کدام از آن‌ها قرمز نخواهند بود. این در حالیست که برخی شایعات به رنگ انحصاری قرمز زرشکی برای آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس اشاره کرده بودند.

آیفون ۱۵ پرو

حالا Unknownz21 با همکاری MacRumors in Blue رندرهایی از این گوشی‌ها منتشر کرده که آن‌ها را در رنگ آبی نشان می‌دهد. البته این احتمال وجود دارد که این رندرها مربوز به یک نمونه آزمایشی جهت تست دوام پوشش PVD روی مواد تیتانیومی باشد. به گفته این کاربر، اپل در کنار این رنگ آبی انحصاری رمگ‌های نقره‌ای، خاکستری/مشکی فضایی و خاکستری تیتانیومی را برای خریدران مدل‌های آیفون ۱۵ پرو ارائه خواهد کردد. انما در مورد مدل‌های غیر پرو آیفون ۱۵ احتمالا شاهد عرضه رنگ‌های صورتی روشن، آبی روشن و سبز خواهیم بود.

به نظر می‌ٰسد که مدل‌های آیفون ۱۵ پرو از یک دکمه اکشن شبیه به آنچه در ساعت‌های اپل واچ شاهد بودیم بهره خواهند برد. این دکمه قابل شخصی‌سازی خواهد بود و کارهای مختلفی را با استفاده از میانبرها انجام خواهد داد. این دکمه برای مثال به‌عنوان دکمه شاتر برای گرفتن عکس‌ها عمل خواهد کرد. اپل همچنین ممکن است قابلیت‌های دسترسی‌پذیری جدیدی را با این دکمه اکشن معرفی کند.

برای دکمه‌های ولوم نیز انتظار می‌رفت که اپل از یک دکمه منفرد بلند با مکانیسم لمسی در مدل‌ها آیفون ۱۵ استفاده کند، اما ظاهرا این طرح به خاطر مشکلات فنی متوقف شده است. هنوز خیلی زود است که درباره طراحی نهایی مدل‌های آیفون ۱۵ با قطعیت اظهارنظر کنیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل چه فکرهایی در سر دارد.

انتظار می رود سری آیفون ۱۵ در ماه سپتامبر معرفی شود. مدل‌های آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس مجهز به جزیره پویا، تراشه A16 بایونیک و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خواهند بود. همچنین گفته می‌شود آیفون ۱۵ پرو مکس از یک لنز پریسکوپ بهره خواهد برد. همچنین مدل‌های آیفون ۱۵ پرو دارای شاسی تیتانیومی خواهند بود و هر چهار مدل آیفون ۱۵ دارای باتری بزرگتری نسبت به مدل‌های سال قبل خواهند بود. از طرفی، سری آیفون ۱۵ برای اولین بار از پورت USB-C استفاده خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید