با بازی مخفی گوگل کروم که حتی بدون اینترنت اجرا می شود آشنا شوید - تکفارس 
با بازی مخفی گوگل کروم که حتی بدون اینترنت اجرا می شود آشنا شوید - تکفارس 
با بازی مخفی گوگل کروم که حتی بدون اینترنت اجرا می شود آشنا شوید - تکفارس 

با بازی مخفی گوگل کروم که حتی بدون اینترنت اجرا می شود آشنا شوید

مهدی حلوائی
۷ اسفند ۱۴۰۱ - 10:27
بازی مخفی گوگل کروم

بر اساس گزارش خبرگزاری The U.S Sun، گوگل یک بازی مخفی را در مرورگر کروم قرار داده که در شرایط عدم دسترسی به اینترنت می‌تواند سرگرمی مناسبی برای افراد باشد.

این بازی با ورود به مرورگر کروم در زمان عدم دسترسی به اینترنت و تایپ آدرس هر سایتی در قسمت URL اجرا می‌شود. با انجام مرحله‌ی بالا، تصویری از یک دایناسور و عبارت No Internet به نمایش گذاشته می‌شود که با کلیک یا لمس آن، دایناسور شروع به حرکت کرده و شما باید با زدن روی صفحه‌ی گوشی یا فشاردادن کلید Spacebar در صفحه کلید از برخورد با کاکتوس‌ها خودداری کنید. همچنین امکان اجرای این بازی با ورود به آدرس chrome://dino نیز وجود دارد.

بازی مخفی گوگل کروم

دیگر بازی مخفی گوگل در واقع در سرویس گوگل مپس بوده که شما با ورود به آدرس snake.googlemaps.com می‌توانید آن را اجرا کنید. این بازی همان Snake معروف است که حالا در آن کاراکتر مار جای خود را به وسایل حمل و نقل مرتبط با هر شهر داده است. برای مثال در شهر لندن شما یک اتوبوس دوطبقه‌ی قرمز را کنترل می‌کنید اما این وسیله در سن فرانسیسکو به یک واگن برقی تبدیل می‌شود.

بازی مخفی گوگل مپس

در این بازی علاوه بر شهرهای یادشده امکان اتخاب شهرهای کایرو، سائو پائولو، سیدنی و توکیو نیز وجود دارد. قانون این بازی نیز همانند نسخه‌ی کلاسیک Snake بوده و سایز وسیله‌ی نقلیه با سوارکردن مسافر بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود و میزان سختی بازی نیز به همین صورت افزایش پیدا می‌کند. این بازی تنها هنگام فعال بودن اینترنت سلولی یا وای فای قابل دسترسی است.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید