تصویر لورفته از آیفون ۱۵ پرو برخی از شایعات قبلی را تایید می کند - تکفارس 
تصویر لورفته از آیفون ۱۵ پرو برخی از شایعات قبلی را تایید می کند - تکفارس 
تصویر لورفته از آیفون ۱۵ پرو برخی از شایعات قبلی را تایید می کند - تکفارس 

تصویر لورفته از آیفون ۱۵ پرو برخی از شایعات قبلی را تایید می کند

مهدی حلوائی
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - 12:44
آیفون 15 پرو

ساعاتی پیش رندرهایی از آیفون ۱۵ پرو منتشر شد و حالا تصویری واقعی از این گوشی فاش شده که استفاده‌ی آن از درگاه USB-C را تایید می‌کند. این تصویر توسط افشاگری به نام Unknownz21، که در این زمینه سابقه‌ی درخشانی دارد، به بیرون درز پیدا کرده است.

اتحادیه اروپا مدتی پیش قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن تمامی شرکت‌ها باید در گوشی‌های خود از درگاه USB-C استفاده کنند. هرچند که اپل به ناچار از این قانون پیروی خواهد کرد اما ظاهراً این درگاه تنها در محصولات تاییدشده‌ی آن مورد استفاده خواهد گرفت. بر اساس گزارش وب‌سایت MacRumors به نقل از Unknownz21، کنترلر E85 در برخی از محصولات جدید اپل جایگزین کنترلر لایتنینگ E75 خواهد شد.

آیفون 15 پرو

تصویر فاش‌‌شده از آیفون ۱۵ پرو لبه‌های منحنی این گوشی را نیز نشان می‌دهد. این در حالی است که گمانه‌زنی‌های قبلی نیز به همین موضوع اشاره کرده بودند. علاوه بر این، گفته می‌شد که بدنه‌ی آیفون ۱۵ از جنس تیتانیوم خواهد بود و حالا با توجه به تصویر بالا به‌نظر می‌رسد که این موضوع نیز صحت داشته است. هرچند که احتمالاً تصویر یادشده مربوط به نسخه‌ی آزمایشی آیفون ۱۵ پرو است اما احتمالاً محصول نهایی از نظر ظاهری تفاوت چندانی با این نسخه نخواهد داشت.

بر اساس گزارش‌های قبلی، حاشیه اطراف نمایشگر آیفون ۱۵ پرو بسیار کم خواهد بود و گوشی از کلیدهای لمسی بهره خواهد برد. همچنین گفته می‌شود که اپل در این گوشی از تراشه‌ی ۳ نانومتری و دوربین پریسکوپ استفاده خواهد کرد. البته احتمال وجود دو مورد آخر در نسخه‌ی اولترای آیفون ۱۵ بسیار بیشتر است.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید