تعداد مشترکین سرویس های پولی اپل رکورد زد - تکفارس 
تعداد مشترکین سرویس های پولی اپل رکورد زد - تکفارس 

تعداد مشترکین سرویس های پولی اپل رکورد زد

افشین نوری
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - 21:42
اپل

اپل امروز گزارش مالی سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ خود را منتشر کرد که در آن به آمار جالبی اشاره شده است. طبق این گزارش، تعداد مشترکین سرویس‌های پولی اپل به ۹۳۵ میلیون نفر رسیده است. 

افزایش تعداد مشترکین سرویس‌های اپل به معنای افزایش درآمد این شرکت است و بیشترین نرخ رشد مشترکین این سرویس‌ها زمانی اتفاق افتاد که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد و خیلی از کاربران مجبور شدند از پلتفرم‌های آنلاین برای انجام کارهای خود یا گذراندن اوقات خود استفاده کنند. حالا با فروکش کردن کرونا، رشد مشترکین سرویس‌های پولی اپل کندتر شده است، بطوریکه در سه ماهه اخیر فقط ۵ میلیون نفر به تعداد آن‌ها افزوده شده است.  

طبق گزارش مالی اپل، تعداد مشترکین سرویس و پلتفرم‌های اپل در اخرین سه ماه سال ۲۰۲۲ به رقم ۹۳۵ میلیون نفر رسیده است و در حال نزدیک شدن به رکورد ۱ میلیارد نفر می‌باشد. در طول سال ۲۰۲۲ حدود ۱۵۰ میلیون نفر به تعداد این مشترکین افزوده شده است. 

البته رشد تعداد این مشترکین در ماه‌های اخیر کندتر شده است و برای مثال در تابستان سال ۲۰۲۲ تهداد مشترکین سرویس‌های پولی اپل ۸۱۶ نفر بود. به هر حال، با روکش کردن کرونا و بازگشت افراد به سر کارشان، میران اسنفاده از سرویس‌های آنلاین کاهش یافته است و طبیعی است که تعداد مشترکین این سرویس‌ها نیز کاهش یابد. 

اپل آمار مربوط به تعداد مشترکین سرویس و  خود را از طریق محاسبه تعداد اشتراک‌های جدید در هر پلتفرم به دست آورده است و این پلتفرم‌ها شامل اپلکیشن‌های مختلف سرگرمی، اپل موزیک، اپل تی‌وی پلاس و اپل آرکید می‌شوند. 

طبق گزارش مالی اپل، درآمد این شرکت به ۱۱۷ میلیارد دلار رسیده است و کل درآمد سرویس‌های این شرکت ۲۰.۸ میلیارد دلار شده است.

منبع: Appleinsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید