گلکسی بوک ۳ در ۵ نسخه مختلف معرفی خواهد شد - تکفارس 
گلکسی بوک ۳ در ۵ نسخه مختلف معرفی خواهد شد - تکفارس 

گلکسی بوک ۳ در ۵ نسخه مختلف معرفی خواهد شد

مهدی حلوائی
۳ بهمن ۱۴۰۱ - 16:04
گلکسی بوک 3

قرار است سامسونگ در تاریخ ۱ فوریه در رویداد آنپکد از گوشی‌های سری گلکسی S23 و لپ تاپ‌های سری گلکسی بوک ۳ رونمایی کند. حالا امروز گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد این لپ تاپ‌ها در پنج نسخه‌ی مختلف به بازار عرضه خواهند شد و نسخه‌ی اولترا پرچمدار آن‌ها خواهد بود.

بر اساس اطلاعات فاش‌شده‌ی جدید، گلکسی بوک ۳ اولترا از نمایشگر امولد ۱۶ اینچی با وضوح ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل، تراشه‌ی نسل ۱۳ اینتل Core i9، تا ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی SSD NVME Gen4 و گرافیک انویدیا RTX 4070 بهره خواهد برد.. این لپ تاپ همچنین دارای یک باتری ۷۶ وات‌ساعتی بوده و به همراه شارژر ۱۳۶ واتی به بازار عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به شیار قلم هوشمند S Pen، ضخامت ۱۷ میلی‌متری و وزن ۱.۸ کیلوگرمی آن اشاره کرد

در طرف دیگر، گلکسی بوک ۳ پرو در دو نسخه‌ی ۱۴ و ۱۶ اینچی با تراشه‌ی Core i5-1340P یا Core i7-1360P به بازار عرضه خواهد شد اما ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی آن مشابه نسخه‌ی اولترا خواهد بود. گفته می‌شود که هر دو نسخه‌ی گلکسی بوک ۴ پرو از تراشه‌ی گرافیکی Xe اینتل استفاده خواهند کرد اما سایز باتری نسخه‌ی ۱۴ اینچی ۶۳ وات‌ساعت بوده و سایز باتری نسخه‌ی ۱۶ اینچی همانند گلکسی بوک ۳ اولترا ۷۶ وات‌ساعت است.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید