پوکو ایکس ۵ تاییدیه TDRA را دریافت کرد - تکفارس 
پوکو ایکس ۵ تاییدیه TDRA را دریافت کرد - تکفارس 

پوکو ایکس ۵ تاییدیه TDRA را دریافت کرد

مهدی حلوائی
۲۱ دی ۱۴۰۱ - 11:26
ردمی نوت 12

گفته می‌شود که گوشی‌های سری پوکو ایکس ۵ تا پایان ماه جاری میلادی در دو نسخه‌ی پایه و پرو در کشور هند عرضه خواهند شد. حالا امروز این گوشی‌ها تاییدیه‌ی TDRA را دریافت کرده‌اند و همین موضوع احتمال معرفی زودهنگام آن‌ها را افزایش می‌دهد.

لیست TDRA هیچ یک از مشخصات گوشی‌های سری پوکو ایکس ۵ را فاش نکرده اما بر اساس گزارش‌های قبلی، نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی‌ها همان ردمی نوت ۱۲ ۵G است که به جای تراشه‌ی اسنپدراگون ۴ نسل ۱ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ بهره می‌برد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن با نام پوکو ایکس ۵ پرو در هند و بازار جهانی عرضه شود.

تاییدیه پوکو ایکس 5

در صورتی که گمانه‌زنی‌ها صحت داشته باشند، پوکو ایکس ۵ از نمایشگر امولد ۶.۷ اینچی با وضوح +FHD، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فست شارژ ۳۳ واتی بهره برده و ترکیب دوربین‌های آن شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی می‌شود.

در طرف دیگر، پوکو ایکس ۵ پرو به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی مجهز شده و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ۲ مگاپیکسلی لیست دوربین‌های آن را تشکیل می‌دهند. همچنین این گوشی همانند نسخه‌ی پایه از نمایشگر امولد ۶.۷ اینچی با وضوح +FHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، حسگر اثر انگشت کناری و رابط کاربری MIUI 13 (مبتنی بر اندروید ۱۳) استفاده خواهد کرد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید