مشخصات کلیدی گوشی پوکو F5 فاش شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی گوشی پوکو F5 فاش شد - تکفارس 

مشخصات کلیدی گوشی پوکو F5 فاش شد

مهدی حلوائی
۵ دی ۱۴۰۱ - 19:00
پوکو F5

در حالی که تا معرفی رسمی پوکو F5 هنوز چند ماه باقی مانده اما امروز مشخصات کلیدی این گوشی فاش شد. در صورتی که اطلاعات منتشرشده در خصوص این گوشی صحت داشته باشند، شیائومی در سال ۲۰۲۳ احتمالاً بر بازار گوشی‌های میان‌رده سلطه خواهد داشت.

بر اساس گمانه‌زنی‌های اخیر، پوکو F5 از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده خواهد کرد و از نظر عملکرد نسبت به سایر میان‌رده‌های موجود در بازار برتری خواهد داشت. شیائومی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را برای گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ در نظر گرفته و احتمالاً همین موضوع علت اصلی عدم استفاده از آن در پوکو F5 بوده است.

این گوشی همچنین به باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که احتمالاً عمر بالایی خواهد داشت. با توجه به سابقه‌ی شیائومی، انتظار می‌رود که پوکو F5 با هر بار شارژ بین ۲ تا ۳ روز دوام بیاورد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی پوکو F5 می‌توان به نمایشگر ۲K، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، رم LPDDR5 حافظه‌ی داخلی UFS 3.1 و پشتیبانی از فست شارژ باسیم ۶۷ واتی و بی‌سیم ۳۰ واتی اشاره کرد.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که نسخه‌ی GT پوکو F5 در دست ساخت باشد. همچنین هنوز صحبتی از قیمت این گوشی به میان نیامده اما پیش‌بینی می‌شود که این محصول با قیمت کمتر از ۵۰۰ دلار روانه‌ی بازار شود.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید