گوگل به روزرسانی ماه نوامبر اندروید ۱۳ را منتشر کرد - تکفارس 
گوگل به روزرسانی ماه نوامبر اندروید ۱۳ را منتشر کرد - تکفارس 

گوگل به روزرسانی ماه نوامبر اندروید ۱۳ را منتشر کرد

مهدی حلوائی
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - 10:47
اندروید 13

گوگل ساعاتی پیش جدیدترین به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را برای گوشی‌های سری پیکسل عرضه کرد. قرار است که به‌روزرسانی بزرگ‌تر این سیستم‌عامل، که با نام اندروید ۱۳ QPR1 شناخته شده و مدت‌ها در مرحله‌ی بتا قرار داشته است، در ماه دسامبر در دسترس کاربران قرار بگیرد.

به‌روزرسانی ماه نوامبر اندروید ۱۳ با شماره مدل TD1A.221105.001 برای گوشی‌های پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو و همچنین با شماره‌ مدل TP1A.221105.002 برای سایر گوشی‌های پشتیبانی‌شده از سری پیکسل عرضه شده است. این به‌روزرسانی مشکل افزایش مصرف باتری گوشی‌های پیکسل ۶، پیکسل ۶a و پیکسل ۶ پرو هنگام نصب برخی اپلیکیشن‌ها را رفع می‌کند.

به‌روزرسانی ماه نوامبر اندروید ۱۳ همچنین مشکل کرش کردن اپلیکیشن فوتوز (Photos) در گوشی‌های پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو هنگام استفاده از ابزار ویرایش آن را نیز برطرف کرده و مصرف انرژی نمایشگر این گوشی‌ها را بهبود بخشیده تا دمای آن‌ها در برخی شرایط خاص کمتر شود. همچنین بتای QPR1 3.1 نیز بسیاری از مشکلات و باگ‌های بتای قبلی را رفع کرده است.

نظر شما در مورد سیستم‌عامل اندروید ۱۳ چیست؟ به‌نظر شما گوگل باید چه قابلیت‌هایی را به‌روزرسانی‌های بعدی این سیستم‌عامل ارائه دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.