طراحی آیفون SE 4 فاش شد - تکفارس 
طراحی آیفون SE 4 فاش شد - تکفارس 
طراحی آیفون SE 4 فاش شد - تکفارس 

طراحی آیفون SE 4 فاش شد

افشین نوری
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - 08:18
آیفون SE 4

اپل ظاهرا در حال کار روی یک آیفون ارزان قیمت به نام آیفون SE 4 یا آیفون SE 2023 است و گفته می‌شود برخلاف مدل قبلی‌‌اش به جای نمایشگر ۴.۷ اینچی از یک نمایشگر ۶.۱ اینچی استفاده خواهد کرد‌. رندرهای جدیدی که امروز از این گوشی منتشر شده‌ این موضوع را تصدیق می‌کنند. 

جان پروسر از افشاگران مطرح حوزه فناوری رندرهای آیفون SE 4 را منتشر کرده و گفته است که این رندرها بر پایه اطلاعاتی که تاکنون درباره این گوشی منتشر شده‌اند ایجاد شده است.

آیفون SE 4

همه ما می‌دانیم که طراحی مدل‌های قبلی آیفون SE بر پایه آیفون ۸ شکل گرفته بودند اما رندرهای آیفون SE 4 نشان می‌دهد که این گوشی بسیار شبیه به آیفون XR خواهد بود.

بنابراین طبق رندرهای امروز، آیفون SE 4 حاشیه‌های ضخیمی در قسمت بالا و پایین نمایشگر خود نخواهد داشت و از طراحی ناچ برای میزبانی از دوربین سلفی استفاده خواهد کرد. ضمنا این گوشی دکمه هوم نخواهد داشت و این دکمه در یک سنسور اثر انگشت ادغام خواهد شد. 

آیفون SE 4

همچنین دکمه ولوم و میوت سوئیچ این گوشی در سمت راست قرار دارند و دکمه پاور و شیار سیم کارت در سمت چپ قرار گرفته‌اند. ‌ما هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات داخلی آیفون SE 4 نداریم ولی اپل ممکن است از تراشه A15 یا A16 در داخل آن استفاده کند. در پشت آن هم فقط یک دوربین و یک فلاش LED وجود خواهد داشت. این گوشی احتمالا در رنگ‌های قرمز، مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره طراحی آیفون SE 4 چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید