پوکو F4 در اولین فروش سریع خود رکورد زد - تکفارس 
پوکو F4 در اولین فروش سریع خود رکورد زد - تکفارس 

پوکو F4 در اولین فروش سریع خود رکورد زد

افشین نوری
۸ تیر ۱۴۰۱ - 07:39
پوکو F4

گوشی پوکو F4 که به‌تازگی معرفی شده است دیروز اولین فروش برق‌آسای خود را تجربه کرد و به‌گفته خرده‌فروشی آنلاین Flipkart، سریع‌ترین فروش را در بین همه پرچمداران این فروشگاه داشته است. 

گوشی پوکو F4 در نسخه‌های ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت عرضه شده و قیمت‌ آن‌ها به‌ترتیب ۳۰۰، ۳۳۰ و ۳۸۰ دلار است. البته Flipkart تخفیف‌هایی نیز برای هر کدام از این نسخه‌ها در نظر گرفته لست که آن‌ها را برای خریداران جذاب‌تر می‌کند.

لازم به ذکر است که این تخفیف‌ها در صورت پرداخت از طریق کارت‌های اعتباری برخی بانک‌ها قابل دسترس خواهد بود و شما حتی می‌توانید یکی از گوشی‌های قدیمی خود را با F4 معاوضه کنید.

گوشی پوکو F4 5G مجهر به نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی با وضوح +FHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است و در داخل خود از تراشه‌ اسنپدراگون ۸۷۰، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد. ترکیب دوربین‌های پوکو F4 5G شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود

 فروشگاه Flipkart جزییات بیشتری را درباره و تخفیف‌ها و طراح‌های فوق ارائه کرده است و خود پوکو هم به جای ۱ سال ۲ سال گارانتی را برای پوکو F4 در نظر گرفته است. 

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید