پوکو F4 5G با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد - تکفارس 
پوکو F4 5G با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد - تکفارس 

پوکو F4 5G با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

مهدی حلوائی
۲ تیر ۱۴۰۱ - 19:19
پوکو F4 5G

پوکو F4 5G امروز به‌طور رسمی به همراه پوکو ایکس ۴ ۵G معرفی شد. این گوشی به عنوان جانشین پوکو F3 5G شناخته شده و در واقع نسخه‌ی جهانی ردمی K40S است که مدتی پیش در کشور چین عرضه شده بود.

پوکو F4 5G از نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی با وضوح +FHD، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر میزان روشنایی ۱۳۰۰ نیت بهره برده و از فناوری‌های +HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین موفق به دریافت استاندارد IP53 شده و تا حد کمی در برابر آب مقاوم است. پوکو F4 5G به حسگر اثر انگشت کناری، درگاه USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز مجهز شده است.

پوکو F4 5G

ترکیب دوربین‌های پوکو F4 5G شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به استفاده‌ی آن از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی، رابط کاربری MIUI 13 (مبتنی بر اندروید ۱۲)، رم LPDDR5 و حافظه‌ی داخلی UFS 3.1 اشاره کرد.

نسخه‌ی پایه‌ی پوکو F4 5G با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۶ گیگابایتی ۲۷,۹۹۹ روپیه قیمت‌گذاری شده و نسخه‌های ۱۲۸/۸ و ۲۵۶/۸ گیگابایتی آن نیز به‌ترتیب با قیمت ۲۹,۹۹۹ و ۳۳,۹۹۹ روپیه در دسترس قرار گرفته‌اند. فروش این محصول از تاریخ ۶ تیر آغاز خواهد شد و پوکو آن را در دو رنگ سبز و مشکی در دسترس قرار خواهد داد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید