پوکو ایکس ۴ GT با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ معرفی شد - تکفارس 
پوکو ایکس ۴ GT با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ معرفی شد - تکفارس 

پوکو ایکس ۴ GT با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ معرفی شد

مهدی حلوائی
۲ تیر ۱۴۰۱ - 19:43
پوکو ایکس 4 GT

از زمان تاسیس برند پوکو در سال ۲۰۱۸، این شرکت به ساخت‌ گوشی‌‌هایی با عملکرد عالی و قیمت رقابتی شهرت پیدا کرد و حالا پوکو با معرفی گوشی پوکو ایکس ۴ GT به این رویکرد خود ادامه داده است.

پوکو ایکس ۴ GT نسخه‌ی جهانی ردمی نوت ۱۱T پرو بوده که ماه گذشته در کشور چین عرضه شده بود. این گوشی از نمایشگر ال سی دی ۶.۶ اینچی با وضوح +FHD و نرخ تازه‌سازی ۱۱۴ هرتز بهره برده و ترکیب دوربین‌های آن شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکروی ۲ مگاپیکسلی و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود.

پوکو ایکس 4 GT

بدون شک مهم‌ترین ویژگی پوکو ایکس ۴ GT تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰۰ آن است که از آن به عنوان برترین تراشه‌ی گوشی‌های اندرویدی در سال ۲۰۲۲ یاد می‌شود. عملکرد این تراشه کمی از اسنپدراگون ۸۸۸ بهتر بوده و مصرف انرژی آن از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کمتر است. استفاده از باتری ۵۰۸۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی، حافظه‌ی داخلی UFS 3.1، رم LPDDR5 و فناوری خنک‌سازی LiquidCool 2.0 از دیگر ویژگی‌های پوکو ایکس ۴ GT است.

پوکو ایکس 4 GT

پوکو نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی را با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۸ گیگابایتی ۳۷۹ یورو قیمت‌گذاری کرده و نسخه‌ی ۲۵۶/۸ گیگابایتی آن را نیز با قیمت ۴۲۹ یورو در دسترس قرار داده است. پیش‌فروش این محصول از تاریخ ۱۳ تیر آغاز می‌شود و عرضه‌ی آن به بازار نیز در تاریخ ۱۸ تیر صورت خواهد گرفت.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید