رابط کاربری One UI 5.0 احتمالاً گوشی شما را سریع تر خواهد کرد - تکفارس 
رابط کاربری One UI 5.0 احتمالاً گوشی شما را سریع تر خواهد کرد - تکفارس 

رابط کاربری One UI 5.0 احتمالاً گوشی شما را سریع تر خواهد کرد

افشین نوری
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - 07:37
رابط کاربری One UI 5.0

رابط کاربری One UI سامسونگ به خاطر قابلیت‌های خوبی که در اختیار کاربران گذاشته است یکی از بهترین پوسته‌های اندرویدی است، اما این پوسته با مشکلاتی نیز روبه‌روست و مثلا می‌توان به سرعت پایین اجرای انیمیشن در آن اشاره کرد که باعث شده ناوبری در این رابط کاربری چندان روان نباشد.

حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد این مشکلات را برطرف کند و با ارائه نسخه جدید One UI 5.0 رابط کاربری سریع‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد. 

وب‌سایت SamMobile گزارش داده است که رابط کاربری مذکور که مبتنی بر اندروید ۱۳ خواهد بود سرعت اجرای انیمیشن‌ها را افزایش خواهد داد و بنابراین ما شاهد ناوبری سریع‌تری در آن خواهیم بود. از آنجائیکه مشکل سرعت پایین اجرای انیمیشن One UI، خودش را بیشتر از همه در گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نشان می‌دهد‌. بنابراین این شرکت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا آن را برطرف کند.

فعلا اطلاعات زیادی از سایر قابلیت‌های One UI 5.0 در دست نیست و از آنجائیکه پایه آن مبتنی بر اندروید ۱۳ خواهد بود می‌توان انتظار داشت که قابلیت‌هایی مثل انتخاب زبان متفاوت برای هر اپلیکیشن و یک حالت split-screen بهتر برای آن ارائه بشود.

رابط کاربری One UI 5.0 ظاهرا در ماه اکتبر یا نوامبر امسال برای برخی گوشی‌های سامسونگ عرضه خواهد شد و همانطور که می‌دانید ابتدا نسخه بتا آن در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. سامسونگ هر سال در ماه اکتبر یک کنفرانس توسعه‌دهندگان دارد و  بنابراین انتظار می‌رود که امسال نیز در همین مراسم رسماً از One UI 5.0 رونمایی کند. البته تا قبل از آن احتمالاً نسخه One UI 4.1.1 را به‌همراه گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ عرضه خواهد کرد. این دو گوشی تاشو قرار است پاییز امسال معرفی شوند.

منبع: Gizchina‌

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.