ظرفیت باتری گوگل پیکسل واچ فاش شد - تکفارس 
ظرفیت باتری گوگل پیکسل واچ فاش شد - تکفارس 

ظرفیت باتری گوگل پیکسل واچ فاش شد

مهدی حلوائی
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 09:52
گوگل پیکسل واچ

مدتی پیش تصاویری زنده از ساعت هوشمند پیکسل واچ منتشر شد که طراحی این محصول را نشان می‌دادند. همچنین تاییدیه‌ی بلوتوث SIG نیز به عرضه‌ی این ساعت در سه نسخه‌ی مختلف اشاره داشته است و حالا وب‌سایت ۹T05Google موفق شده تا به اطلاعات جدیدی از جمله ظرفیت باتری این ساعت هوشمند دست پیدا کند.

بر اساس گزارش این وب‌سایت، گوگل در ساعت پیکسل واچ از باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است. با این وجود، ممکن است که نسخه‌های مختلف این ساعت از باتری‌های متفاوتی بهره ببرند. برای مقایسه، نسخه‌های ۴۰ و ۴۲ میلی‌متری گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک به باتری ۲۴۷ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده‌اند اما سامسونگ در نسخه‌های ۴۴ و ۴۶ میلی‌متری آن‌ها از باتری ۳۶۱ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است.

گزارش‌ ۹To5Google همچنین به پشتیبانی پیکسل واچ از اتصالات LTE، وای‌فای و بلوتوث اشاره کرده است. با این وجود هنوز مشخص نیست که آیا تمامی نسخه‌های این ساعت هوشمند از فناوری LTE پشتیبانی می‌کنند و یا تنها گران‌ترین نسخه‌ی آن از این فناوری بهره می‌برد. با توجه به گمانه‌زنی‌های قبلی، گوگل ساعت پیکسل واچ را در رویداد I/O 2022 معرفی خواهد کرد.

نظر شما در مورد ساعت‌‌ پیکسل واچ چیست؟ به‌نظر شما آیا گوگل می‌تواند در بازار ساعت‌های هوشمند با شرکت‌هایی مانند اپل و سامسونگ رقابت کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید