تیزر رسمی ردمی K50 به استفاده آن از نمایشگر ۲K سامسونگ اشاره دارد - تکفارس 
تیزر رسمی ردمی K50 به استفاده آن از نمایشگر ۲K سامسونگ اشاره دارد - تکفارس 

تیزر رسمی ردمی K50 به استفاده آن از نمایشگر ۲K سامسونگ اشاره دارد

مهدی حلوائی
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - 09:59
ردمی K50

ردمی قصد دارد تا گوشی‌های سری K50 را در تاریخ ۲۶ اسفند روانه‌ی بازار کند. این شرکت حالا تیزر جدیدی از این گوشی‌ها را به اشتراک گذاشته که به استفاده‌ی آن‌ها از نمایشگر ۲K سامسونگ اشاره دارد.

گفته می‌شود که این نمایشگر از تراکم پبکسلی ۵۲۶ پیکسل در اینچ بهره می‌برد. بر اساس تیزرهای قبلی، سری ردمی K50 به‌طور همزمان از فناوری بلوتوث و وای‌فای پشتیبانی کرده و برای مثال، گیمرها می‌توانند بدون نگرانی از تاخیر اینترنت هنگام اجرای بازی از بلوتوث گوشی برای اتصال هدست استفاده کنند. این گوشی‌ها همچنین از فناوری صوتی دالبی اتموس و اتصالات وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۳، NFC، بلستر مادون قرمز و GPS پشتیبانی می‌کنند.

ردمی K50

بر اساس گمانه‌زنی‌هایی قبلی، سری ردمی K50 شامل سه نسخه‌ی پایه، پرو و پرو پلاس می‌شود و این نسخه‌ها به ترتیب به تراشه‌های اسنپدراگون ۸۷۰، دایمنسیتی ۸۱۰۰ و دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز خواهند بود. در حال حاضر اطلاعات دیگری از این گوشی‌ها در دسترس نیست اما خوشبختانه تا معرفی رسمی آن‌ها زمان زیادی باقی نمانده است.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری K ردمی چیست؟ به‌نظر شما ردمی باید چه ویژگی‌هایی را به نسل جدید این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید