تهیه پشتیبان از واتساپ در گوگل درایو محدود می شود - تکفارس
تهیه پشتیبان از واتساپ در گوگل درایو محدود می شود - تکفارس

تهیه پشتیبان از واتساپ در گوگل درایو محدود می شود

مهدی حلوائی
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - 18:02
واتساپ

در حال حاضر تهیه‌ی پشتیبان از واتساپ در سرویس گوگل درایو بدون محدودیت حجمی است اما این قابلیت در گوشی‌های آیفون و سرویس آی‌کلود به میزان حافظه‌ی این سرویس در حساب هر کاربر بستگی دارد. حالا به‌نظر می‌رسد که واتساپ در نظر دارد تا رویکرد مشابهی را در خصوص کاربران سیستم‌عامل اندروید اتخاذ کند.

بر اساس گزارش وب‌سایت Android Authority، واتساپ به‌زودی گزینه‌ی حافظه‌ی بی‌‌نهایت در گوگل درایو برای تهیه‌ی پشتیبان را از دست خواهد داد. این اطلاعات اخیراً در کد این اپلیکیشن مشاهده شده اما در حال حاضر میزان حافظه‌ی ارائه‌شده برای هر کاربر مشخص نشده است. انتظار می‌رود که این میزان بیش از ۱۵ گیگابایت پیش‌فرض در سطح رایگان گوگل درایو باشد. گزارش‌های قبلی نیز به عرضه‌ی قابلیت جدیدی در واتساپ اشاره داشته‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند تنها از فایل‌های مورد نظر خود پشتیبان تهیه کنند.

واتساپ

عدم پشتیبانی واتساپ از حافظه‌ی بی‌نهایت در گوگل درایو موضوع عجیبی نیست چرا که گوگل نیز در سال گذشته به ارائه‌ی فضای بی‌نهایت برای پشتیبان‌های سرویس گوگل فوتوز پایان داد. به‌نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا از این پس فضای ارائه‌شده در گوگل درایو را در سطح‌های مختلف و با قیمت‌های متفاوت در دسترس کاربران قرار دهد.

نظر شما در مورد واتساپ چیست؟ به‌نظر شما این پیام‌رسان باید چه ویژگی‌های جدیدی را ارائه دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید