افشای اطلاعات تازه درباره مشخصات دوربین های گلکسی S22 اولترا - تکفارس 
افشای اطلاعات تازه درباره مشخصات دوربین های گلکسی S22 اولترا - تکفارس 

افشای اطلاعات تازه درباره مشخصات دوربین های گلکسی S22 اولترا

افشین نوری
۱۶ دی ۱۴۰۰ - 08:49
گلکسی S22 اولترا

ما تاکنون شاهد درز اطلاعات زیادی درباره سری گلکسی S22 سامسونگ بوده‌ایم و حالا جزئیات تازه‌ای در مشخصات گلکسی S22 استاندارد گلکسی S22 اولترا فاش شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت XEETECHCARE منتشر کرده است، گلکسی S22 با الهام از طراحی گلکسی نوت ۲۰ اولترا ساخته خواهد شد ، اما تفاوت‌های جزئی در بخش دوربین با آن خواهد داشت. این گوشی ظاهرا از یک سیستم دوربین چهارگانه در پشت خود بهره خواهد برد که دوربین اصلی آن یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنز Super Clear و فاصله کانونی f/1.8 خواهد بود. این دوربین همچنین مجهز به لرزشگیر اپتیکی خواهد بود.

سه دوربین دیگر شامل یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با بزرگنمایی ۳ برابر و فاصله کانونی f/2.4، یک دوربین پریسکوپ با بزرگنمایی ۱۰ برابر و فاصله کانونی f/4.9 و یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/2.2 خواهند بود. ضمنا دوربین سلفی گلکسی S22 اولترا یک لنز ۴۰ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/2.2 خواهد بود.

مطالب مرتبط:

براساس اطلاعات امروز، گلکسی S22 اولترا مجهز به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی آمولد با رزولوشن QHD+ خواهد بود و کار پردازش آن را تراشه ۴ نانومتری اگزینوس ۲۲۰۰ بر عهده خواهد داشت. این گوشی ظاهرا در دو ترکیب حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و سه حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی معرفی خواهد شد و باتری آن نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت خواهد داشت. ضمنا این گوشی همانند گلکسی S21 از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد و در رنگ‌های مختلفی مانند مشکی، سفید، سبز و نارنجی عرضه خواهد شد.

گلکسی S22 اولترا

اما در مورد گلکسی S22 استاندارد باید بگوییم که طبق اطلاعات امروز، این گوشی احتمالا مجهز به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی داینامیک آمولد با رزولوشن FHD+ خواهد بود و در قاب پشت خود سه دوربین خواهد داشت. این گوشی ظاهرا در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز عرضه خواهد شد.

اینها همه‌ی اطلاعاتی است که ما تا الان درباره سری گلکسی S22 داریم و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روزهای آینده‌ چه اطلاعات دیگری از آن‌ها به بیرون درز پیدا می‌کند.

منبع: Ghizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید