سامسونگ گلکسی S21 FE 5G رسماً معرفی شد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی S21 FE 5G رسماً معرفی شد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی S21 FE 5G رسماً معرفی شد

مهدی حلوائی
۱۴ دی ۱۴۰۰ - 08:25
سامسونگ گلکسی S21 FE

همان‌طور که انتظار می‌رفت، سامسونگ در ابتدای سال جدید میلادی سرانجام گوشی مورد انتظار گلکسی S21 FE را معرفی کرد. این دستگاه از پردازنده‌ی ۵ اسنپدراگون ۸۸۸ و صفحه نمایش امولد ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز استفاده می‌کند.

سامسونگ گلکسی S21 FE

ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با دریچه‌ی f/2.2، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه‌ی f/1.8 و سایز ۱/۱.۷۶ اینچ، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه‌ی f/2.2 و دوربین تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با دریچه‌ی f/2.4 و قابلیت زوم ۳x می‌شود. گلکسی S21 FE همچنین از چندین حالت تصویربرداری مختلف بهره برده که از بین آن‌ها می‌توان حالت فیلم‌برداری مخصوصی اشاره کرد که امکان ادغام ویدیوهای دوربین سلفی و اصلی را دارد. تشخیص چهره‌ با کمک هوش مصنوعی برای ارتقای تصاویر و Object Eraser که امکان حذف موارد مورد نظر از تصویر را به شما می‌دهد، از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

گلکسی S21 FE در مقایسه با نسخه‌ی قبلی خود باریک‌تر (۷.۹ میلی‌متر در برابر ۸.۴ میلی‌متر) و سبک‌تر (۱۱۷ گرم در بربر ۱۹۰ گرم) بوده و سامسونگ محفظه‌ی دورین‌های آن را به‌صورت مات طراحی کرده است تا هیچ ردی از اثر انگشت روی آن باقی نماند. همچنین در بخش داخلی این گوشی از باتری ۴.۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده شده که به ادعای سامسونگ تا دو روز شارژ نگه می‌دارد. سامسونگ نسخه‌ی ۱۲۸/۸ گیگابایتی این گوشی را از تاریخ ۲۱ دی در چهار رنگ سفید، مشکی، بنفش و سبز و با قیمت ۷۴۹ دلار (۶۹۹ یورو) به بازار عرضه خواهد کرد.

نظر شما در مورد گلکسی S21 FE چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید