آیفون ۱۴ از سبک طراحی جدیدی بهره خواهد برد - تکفارس 
آیفون ۱۴ از سبک طراحی جدیدی بهره خواهد برد - تکفارس 
آیفون ۱۴ از سبک طراحی جدیدی بهره خواهد برد - تکفارس 

آیفون ۱۴ از سبک طراحی جدیدی بهره خواهد برد

مجتبی بوالحسنی
۵ مهر ۱۴۰۰ - 09:31
آیفون ۱۴

بنا به اعلام یک شایعه‌ی جدید، اپل قصد دارد از سبک طراحی جدیدی در آیفون ۱۴ استفاده کند.

اپل معمولا هرچند سال یک‌بار طراحی گوشی هوشمند آیفون را تغییر می‌دهد، اما تغییرات ظاهری این محصول از زمان معرفی آیفون ۶ تا کنون خیلی مشخص نبوده و فقط شاهد تغییرات جزئی در برخی از بخش‌های این دستگاه بوده‌ایم. برای مقایسه باید گفت که سبک طراحی آیفون ۵ نسبت به آیفون ۴ و آیفون ۴ نسبت به آیفون ۳G تغییر اساسی داشت.

مطالب مرتبط:

درهر حال، این موضوع با معرفی آیفون ۱۲ تغییر کرد و اپل سرانجام از سبک طراحی گرد به طراحی تخت روی آورد و حالا به‌نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها در سال ۲۰۲۲ از سبک جدیدی در طراحی آیفون بعدی خود بهره خواهند برد. بنا به گزارشی که توسط مارگ گورمن منتشر شده، انتظار می‌رود آیفون ۱۴ به‌طور کامل بازطراحی شود.

بنا به گفته‌ی گورمن، ظاهرا تغییر جزئی در طراحی آیفون‌های امسال نشان از این دارد که اپل در حال کار روی تغییرات بزرگ‌تری است که این تغییرات را برای مدت طولانی‌تری روی طراحی آیفون‌های بعدی خود اعمال خواهد کرد.

این اولین‌باری نیست که خبری در مورد بازطراحی آیفون بعدی اپل منتشر شده است. هفته‌ی قبل هم تحلیل‌گر معروف مینگ‌چی کو مدعی شد که بخش ناچ آیفون ۱۴ احتمالا به پانچ‌هول تبدیل خواهد شد. سبک پانج‌هول از چند سال قبل در بسیاری از گوشی‌های هوشمند اندرویدی مورد استفاده قرار گرفته‌ است.

اینکه این گزارش واقعیت دارد یا نه هنوز مشخص نیست و بنابراین چاره‌ای جز صبر کردن نداریم، اما به‌نظر می‌رسد سال آینده شاهد تغییرات بیشتری در طراحی آیفون خواهیم بود.

نظر شما در مورد آیفون ۱۴ چیست؟ آیا اپل سرانجام از سبک طراحی جدیدی در این گوشی هوشمند بهره خواهد برد؟

منبع: UberG

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید