کالبدشکافی آیفون ۱۳ پرو [تماشا کنید] - تکفارس 
کالبدشکافی آیفون ۱۳ پرو [تماشا کنید] - تکفارس 

کالبدشکافی آیفون ۱۳ پرو [تماشا کنید]

افشین نوری
۳ مهر ۱۴۰۰ - 10:07
آیفون ۱۳ پرو

فروش رسمی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ چند روزی است که شروع شده است و حالا یک بلاگر چینی به نام Chinese tech کالبدشکافی گوشی آیفون ۱۳ پرو را منتشر کرده است. ما براساس این کالبدشکافی حالا می‌دانیم که باتری آیفون ۱۳ پرو دقیقاً دارای ظرفیتی برابر ۳۰۹۵ میلی‌آمپرساعت است.

دانلود ویدیو

همانطور که می‌دانید سال گذشته آیفون ۱۲ پرو با یک باتری ۲۸۱۵ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد و امسال شاهد افزایش ظرفیت باتری مدل جایگزین آن هستیم. اپل گفته است که باتری آیفون ۱۳ پرو می‌تواند با یک بار شارژ، ۱.۵ ساعت بیشتر از مدل قبلی خود دوام بیاورد. همانطور که می‌بینید باتری آیفون ۱۳ پرو این‌بار L شکل است و توسط شرکت Sunwoda Electronic ساخته شده است.

آیفون ۱۳ پرو

مشاهده تصاویر کالبدشکافی آیفون ۱۳ پرو ما را به این نتیجه می‌رساند که قسمت‌های داخلی آیفون ۱۳ پرو تفاوت چندانی با آیفون ۱۲ پرو ندارند و فقط چند تغییر جزئی در آن‌ها اتفاق افتاده است. یک نکته جالب، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آیفون ۱۳ پرو است که توسط سامسونگ ساخته شده است. این شرکت کره‌ای همچنین تامین‌کننده اصلی رم آیفون ۱۳ پرو بوده است و شرکت ژاپنی Kioxia فلش مموری این گوشی را تامین کرده است. اپل همچنین در داخل این گوشی از مودم X60 5G کوالکام استفاده کرده و از طرفی سایز موتور Taptic را هم کاهش داده است.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.