گزارش: اپل حالا به تنهایی خودروی خود را تولید خواهد کرد -
گزارش: اپل حالا به تنهایی خودروی خود را تولید خواهد کرد -

گزارش: اپل حالا به تنهایی خودروی خود را تولید خواهد کرد

مهدی حلوائی
۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - 16:44
خودروی اپل

در سال ۲۰۱۵ شایعاتی مربوط به ورود اپل به بازار خودروهای برقی و خودران در فضای مجازی پخش شد اما پس از گذشت ۶ سال از آن زمان، این شرکت هنوز به‌صورت رسمی از برنامه‌ی ساخت خودروی برقی خود پرده‌برداری نکرده است. حالا گزارش‌ جدیدی از خبرگزاری‌های کره جنوبی منتشر شده که برای چندمین بار به تغییر برنامه‌ی اپل برای ساخت این خودرو اشاره دارد.

براساس اخبار قبلی، اپل در ابتدا تصمیم داشت تا به تنهایی و بدون کمک دیگر شرکت‌های خودروسازی، خودروی خود را تولید و به بازار عرضه کند. با این وجود، مشکلات و چالش‌های پیش‌ روی اپل موجب شد تا این غول حوزه‌ی فناوری برای ساخت خودروی برقی خود از شرکت‌هایی مانند هیوندای، نیسان، مگنا و تویوتا درخواست کمک کند اما هیچ‌کدام از این شرکت‌ها حاضر به همکاری در این پروژه‌ نشدند.

براساس گزارش جدید وب‌سایت mk.co.kr، اپل بار دیگر تصمیم گرفته تا تمامی مراحل تولید و عرضه‌ی خودروی برقی خود را به تنهایی کامل کند. این وب‌سایت کره‌ای ادعا کرده که منابع داخلی شرکت اپل این اخبار را در اختیار آن‌ها قرار داده‌اند. به‌نظر می‌رسد که شکست اپل در مذاکرات با شرکت‌های خودروسازی و عدم تمایل آن‌ها برای حضور در پروژه‌ی خودروی این شرکت موجب شده تا اپل رویکرد خود را تغییر دهد. بعید است که اپل بتواند حداقل تا ۴ سال دیگر خودروی برقی خودران خود را به بازار عرضه کند اما انتظار می‌رود که تا پایان سال ۲۰۳۰ تعداد ۱.۵ میلیون دستگاه از این خودرو به فروش رسیده باشد.

نظر شما در مورد خودروی اپل چیست؟ آیا مراحل تولید این خودرو سرانجام به پایان خواهد رسید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام تکفارس
تلگرام تکفارس - بررسی سامسونگ گلکسی A22

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.