رندرهای گوگل پیکسل ۶ و ۶ پرو لو رفت؛ دو پرچمدار با طراحی جدید - تکفارس 
رندرهای گوگل پیکسل ۶ و ۶ پرو لو رفت؛ دو پرچمدار با طراحی جدید - تکفارس 

رندرهای گوگل پیکسل ۶ و ۶ پرو لو رفت؛ دو پرچمدار با طراحی جدید

افشین نوری
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 09:45
گوگل پیکسل ۶

گوگل در چند سال گذشته تغییرات چندان زیادی در گوشی های سری پیکسل خود ایجاد نکرده است، اما به نظر می‌رسد که امسال این غول تکنولوژی آماده‌ی شوکه کردن دنیای موبایل است. امروز رندرهایی از نسل بعدی پیکسل های گوگل فاش شده‌ است که دید بهتری درباره تغییرات احتمالی این گوشی‌ها در اختیار ما قرار می‌دهند.

مطالب مرتبط:

اولین تغییری که امسال در سری پیکسل ۶ شاهد خواهیم بود، معرفی دو “پرچمدار” به جای یک پرچمدار خواهد بود. سال گذشته فقط یک پرچمدار پیکسل ۵ معرفی شد، اما امسال شاهد رونمایی از دو مدل رده‌بالای پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو خواهیم بود.

گوگل پیکسل ۶

براساس آنچه که ما در تصاویر مشاهده می‌کنیم، پیکسل ۶ کمی کوچکتر به نظر می‌رسد و فقط دو دوربین در ماژول دوربین بزرگ پشت خود دارد. یکی از این دوربین‌ها به احتمال زیاد سنسور معمولی واید و دوربین دوم یک سنسور التراواید خواهد بود. اما پیکسل ۶ پرو بزرگتر به نظر می‌رسد و دوربین سومی هم در پشت خود دارد. این دوربین احتمالاً یک سنسور تله‌فوتو خواهد بود و بعید به نظر می‌رسد که از نوع پریسکوپ باشد. بنابراین بزرگنمایی آن بیشتز از ۳ برابر نخواهد بود. خوشبختانه گوگل سنسورهای مورد استفاده روی این گوشی‌ها را هم ارتقا خواهد داد.

گوگل پیکسل ۶

تغییر بعدی مربوط به طراحی گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو می‌شود. اگر این رندرها واقعاً صحت داشته باشند، به نظر می‌رسد که گوگل سرانجام از طراحی نه‌چندان جذاب پیکسل‌های قبلی خود دل خواهد کند و از یک طراحی کاملاً جدید برای پیکسل‌های امسال خود استفاده خواهد کرد. البته با توجه به اینکه این رندرها مستقیماً از سوی گوگل منتشر نشده‌اند، باید در این زمینه کمی محتاط بود.

گوگل پیکسل ۶

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، بریدگی هول پانچ دوربین سلفی، همانند دوربین سلفی گوشی‌های سامسونگ، به مرکز دستگاه انتقال یافته است و از طرف دیگر، حاشیه‌ها هم تقریباً حذف شده‌اند. این طراحی واقعاً می‌تواند در نوع خود هیجان‌انگیر باشد و مشتریان را همچنان نسبت به معرفی گوشی‌های پیکسل ۶ و ۶ پرو مشتاق‌تر نگه دارد. حالا باید دید که گوگل گوشی‌های پرچمدار جدید خود را چه زمانی معرفی خواهد کرد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.