تماشا کنید: جعبه گشایی سامسونگ گلکسی کروم بوک ۲ - تکفارس 
تماشا کنید: جعبه گشایی سامسونگ گلکسی کروم بوک ۲ - تکفارس 

تماشا کنید: جعبه گشایی سامسونگ گلکسی کروم بوک ۲

مهدی ملکی
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 10:50
سامسونگ گلکسی کروم بوک ۲

سامسونگ گلکسی کروم بوک در حدود یک سال پیش به بازار عرضه شد که امری پرخطر برای این شرکت کره‌ای به حساب می‌آمد. اما تعدادی ویژگی جذاب مانند صفحه‌نمایش چشم‌نواز اولد و قلم S Pen‌ داخلی در این دستگاه توانست افراد زیادی را مجاب به پرداخت هزینه ۹۹۹ دلاری آن کند که برای چنین دستگاهی قیمت پایینی محسوب نمی‌شد. اما کروم بوک ۲ که آنچنان جایگزین کروم بوک قبلی به شمار نمی‌آید.

این لپ تاپ چند ویژگی بلندپروازانه مدل قبلی را ندارد و خبری از قلم، حسگر اثرانگشت و نمایشگر اولد نیست. اما به جای این موارد، می‌تواند عمر باتری بسیار بهینه‌تر و برچسب قیمتی زیر ۷۰۰ دلار را به شما ارائه دهد

از آن جایی که یکی از علل فروش خوب کروم بوک قبلی، ظاهر چشمگیر آن بود، طراحی کروم بوک ۲ نیز شباهت بسیار زیادی به این مدل دارد. این دستگاه در دو رنگ طوسی و قرمز عرضه شده است که قرمز آن را می‌توان رنگی مابین قرمز روشن و نارنجی دانست.

مطالب مرتبط:

این کروم بوک با ضخامت ۰٫۵۵ اینچی و وزن ۱٫۲ کیلوگرمی، سنگین‌تر و ضخیم‌تر از مدل سال گذشته است اما همچنان استفاده طولانی مدت از آن کاملاً راحت است اما قسمت‌هایی از بدنه آن، استعداد بالایی در جذب اثرانگشت دارد. کروم بوک ۲ هنوز هم بسیار زیبا به نظر می‌رسد و از بدنه آلومینیومی محکمی برخوردار است. بدنه این دستگاه در هنگام تایپ سریع تقریباً بدون حرکت است و در این مورد، نسبت به رقیب سنگین‌تر خود، یعنی ایسر کروم بوک اسپین ۷۱۳ از برتری خاصی برخوردار است.

صفحه‌کلید این دستگاه از بهترین کیبوردهای موجود در کروم بوک‌ها به حساب می‌آید و در این زمینه می‌تواند رقبایی چون گوگل پیکسل بوک را پشت سر بگذارد. در استفاده از این کیبورد، می‌توان سریعاً به آن عادت کرد اما وجود یک دوربین در بالای کلیدها می‌توانست امکان عکس‌برداری مناسبی را به این محصول اضافه کند.

در دو طرف بدنه کروم بوک ۲، درگاه USB-C قرار دارد که راحتی استفاده از این پورت را به ارمغان آورده است و علاوه بر این، اسلات میکرو اس دی و جک هدفون را نیز در اختیار شما می‌گذارد اما متاسفانه فاقد USB-A می‌باشد. شما می‌توانید در ادامه جعبه گشایی این محصول را مشاهده کرده و یا دریافت کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.