گوگل نمایشگاه مجازی جدیدی مربوط به موسیقی الکترونیک برگزار می‌کند - تکفارس 
گوگل نمایشگاه مجازی جدیدی مربوط به موسیقی الکترونیک برگزار می‌کند - تکفارس 

گوگل نمایشگاه مجازی جدیدی مربوط به موسیقی الکترونیک برگزار می‌کند

محمدحسین فرقانی
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - 17:43
گوگل

اگر شما نیز به سبک موسیقی الکترونیک علاقه‌مند هستید، حتماً سری به آخرین نمایشگاه مجازی Arts & Culture گوگل بزنید. طرفداران و علاقه‌مندان به این ژانر گرد هم آمده‌اند تا به لطف فناوری‌ها و صداهایی که امروزه آن را به‌عنوان سبک الکترونیک می‌شناسیم، جشن بگیرند.

گوگل برای برگزاری این نمایشگاه از بیش از ۵۰ مؤسسهٔ بین‌المللی و تولیدکنندگان موسیقی و نیز متخصصین این عرصه کمک گرفت که از بین آن‌ها می‌توان به Moogseum اشاره کرد.

یکی از هایلایت‌های این نمایشگاه مجازی مربوط به اولین روزهای آغاز شهرت پلتفرم داب‌استپ (Dubstep) می‌شود. در این هایلایت می‌توانید بخش‌های کوتاه و نوشتاری زیادی را در رابطه با هنرمندانی هم‌چون Burial (خواننده بریتانیایی) بیابید و نیز با نحوهٔ توسعه این ژانر موسیقی از طریق تصاویر و ویدیوهای یوتیوب آشنا شوید. هم‌چنین می‌توانید از Google Street View برای کشف مکان‌هایی که زمانی در آن‌ها کلاب مشهور Plastic People بوده، استفاده کنید.

یکی دیگر از بخش‌هایی که به این نمایشگاه اختصاص داده شده، مربوط به هنرمندان سیاه‌پوستی است که در این عرصه موسیقی در طول سال‌های اخیر با فعالیت‌هایشان، کمک شایانی به پیشرفت ژانر موسیقی الکترونیک نموده‌اند. با این حال، مهم‌ترین نکتهٔ قابل توجه این نمایشگاه ماژول AR synth است که به شما این اجازه را می‌دهد تا با پنج آلت موسیقی کلاسیک (از جمله Roland CR-78 و Akai S900) قطعات زیبایی را نواخته و خود را سرگرم کنید. گوگل مدل‌های سه‌بعدی محدودی را برای این بخش از نمایشگاه خود در نظر گرفته که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

نمایشگاه Music, Makers and Machines هم‌اکنون چه از سایت اختصاصی‌اش (با استفاده از این لینک) و چه از برنامه Arts & Culture گوگل (برای دستگاه‌های سیستم‌عامل اندروید و آی‌اواس) قابل‌دسترسی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.