هواوی از لپ‌تاپ‌های میت‌بوک X پرو و میت‌بوک ۱۳ و ۱۴ جدید رونمایی کرد - تکفارس 
هواوی از لپ‌تاپ‌های میت‌بوک X پرو و میت‌بوک ۱۳ و ۱۴ جدید رونمایی کرد - تکفارس 

هواوی از لپ‌تاپ‌های میت‌بوک X پرو و میت‌بوک ۱۳ و ۱۴ جدید رونمایی کرد

مهرداد میرشاهی
۲۹ دی ۱۳۹۹ - 08:03
لپ تاپ هواوی

هواوی همانطور که پیش از این وعده داده بود، به صورت رسمی از سه لپ تاپ جدید خود رونمایی کرد؛ هواوی میت بوک X پرو نسخه ۲۰۲۱، هواوی میت بوک ۱۳ نسخه ۲۰۲۱ و هواوی میت بوک ۱۴ نسخه ۲۰۲۱٫

هر سه نوت بوک یادشده به پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل Core مجهز هستند. این دستگاه‌ها از کارت گرافیک‌های یکپارچه یا کارت گرافیک‌های مستقل MX450 برخوردار هستند. علاوه بر این‌ها، همه این لپ تاپ‌ها به صورت استاندارد با نمایشگر تمام صفحه لمسی با رزولوشن ۲K/3K و پشتیبانی از عملکرد اشتراک‌گذاری هواوی عرضه می‌شوند.

هواوی میت بوک X پرو ۲۰۲۱

از میان این محصولات، مدل هواوی میت بوک X پرو نسخه ۲۰۲۱ از نمایشگر تمام صفحه ۱۳٫۹ اینچی برخوردار است. این دستگاه از هر طرف دارای یک قاب باریک، نسبت صفحه به بدنه ۹۱ درصدی، وضوح تصویر ۳۰۰۰*۲۰۰۰ و دامنه رنگ ۱۰۰ درصدی sRGB است. این محصول از فروشگاه اپلیکیشن هواوی و برنامه‌های سریع، موسوم به Quick Apps نیز پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر هواوی میت بوک X پرو 2021

نمایشگر کم‌مصرف LTPS این لپ تاپ از کنترل لمسی ده نقطه‌ای با دقت بالا پشتیبانی می‌کند و با کلیک یا کشیدن انگشت روی صفحه نمایش می‌توان کنترل دلخواه خود را انجام داد. با ضربه زدن همزمان و سریع سه انگشت، می‌توانید از صفحه اسکرین‌شات بگیرید. از طریق ژست‌های صفحه لمسی، می‌توانید خیلی سریع ناحیه موردنظر خود را ضبط کنید و یا متن موجود در اسکرین‌شات را شناسایی کرده و به متن تبدیل کنید.

این نوت بوک از بدنه سبک و یکپارچه آلیاژ آلومینیوم استفاده می‌کند که نازکی آن معادل ۱۴٫۶ میلی‌متر و وزن آن نیز برابر با ۱٫۳۳ کیلوگرم است. این دستگاه در قالب چهار رنگ نقره‌ای، خاکستری، سبز زمردی و طلایی عرضه می‌شود.

رنگ‌بندی لپ تاپ هواوی میت بوک X پرو 2021

این محصول جدید همچنین از همکاری چند-صفحه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند. منطقه اتصال مشترک هواوی در زیر تاچ پد دستگاه تعبیه شده است. برای دستیابی به قابلیت «همکاری چند-صفحه‌ای» باید گوشی هوشمند خود را روی تاچ پد لپ تاپ قرار دهید. بلافاصله نسخه کلون محتوای گوشی روی کامپیوتر ایجاد می‌شود و رابط کاربری تلفن نیز مستقیماً روی صفحه نمایش لپ تاپ نمایش داده می‌شود.

قابلیت همکاری چند-صفحه‌ای هواوی میت بوک X پرو 2021

لپ تاپ هواوی میت بوک X پرو ۲۰۲۱ به تاچ پد یا صفحه لمسی حساس به فشار مجهز است که می‌تواند میزان فشار را در هر نقطه‌ای از صفحه بسنجد و بر اساس آن عمل کند.

دیگر ویژگی‌های هواوی میت بوک X پرو نسخه ۲۰۲۱

لپ تاپ هواوی میت بوک X پرو ۲۰۲۱ با شارژر مناسب ۶۵ واتی ارائه می‌شود. شارژ سریع این نوت بوک ۳۰ دقیقه طول می‌کشد که با هر بار شارژ آن، می‌توان تا ۴ ساعت از دستگاه استفاده کرد. در عین حال، این محصول از شارژ سریع برخی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های هواوی با رابط USB-C نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین، می‌توان از یک شارژر برای چندین دستگاه استفاده کرد.

قابلیت همکاری چند-صفحه‌ای هواوی میت بوک X پرو 2021

درباره جلوه‌های صوتی این محصول نیز می‌توان گفت که هواوی میت بوک X پرو ۲۰۲۱ از چهار بلندگو با کراس‌اُور بالا و پایین استفاده می‌کند. این بلندگوها از تقسیم‌بندی دقیق ۴۵ هرتزی پشتیبانی می‌کنند و حاوی چهار حالت صدا برای موسیقی، بازی‌های ویدیویی، فیلم‌های سینمائی و تماس‌ها هستند.

هواوی میت بوک ۱۳ و میت بوک ۱۴ نسخه ۲۰۲۱

مدل‌های هواوی میت بوک ۱۳ و ۱۴ نسخه ۲۰۲۱ با نمایشگر تمام صفحه با کیفیت ۲K و محافظ چشم دوگانه ارتقاءیافته همراه است که دیدی همه‌جانبه را به ارمغان می‌آورد که نسبت صفحه آن‌ها ۸۸ و ۹۰ درصد است.

این لپ تاپ‌ها به جدیدترین پردازنده‌های نسل یازدهمی Intel Core و بال‌های کوسه‌ای برای پراکندگی گرمای تولید شده از دستگاه مجهز هستند. البته این محصولات برای بهینه‌سازی «همکاری چند-صفحه‌ای» ویژگی‌ها و عملکردهای متعددی دریافت کرده‌اند. علاوه بر این، این نوت بوک‌ها یک حافظه ۱۶ گیگابایتی از نوع DDR4-3200 دارند و از Wi-Fi 6 نیز پشتیبانی می‌کنند.

نمایشگرهای هواوی میت بوک 13 و 14 نسخه 2021

قیمت لپ تاپ‌های جدید هواوی

هواوی میت بوک X پرو ۲۰۲۱

  • پردازنده i5-1135G7 / 16 گیگابایت رم / ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی / گرافیک یکپارچه / نمایشگر لمسی – ۱۳۸۸ دلار
  • پردازنده i7-1165G7 / 16 گیگابایت رم / ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی / گرافیک یکپارچه / نمایشگر لمسی – ۱۵۴۳ دلار
  • پردازنده i7-1165G7 / 16 گیگابایت رم / ۱ ترابایت حافظه داخلی / گرافیک یکپارچه / نمایشگر لمسی – ۱۸۵۱ دلار

هواوی میت بوک ۱۳ نسخه ۲۰۲۱

  • پردازنده i5-1135G7 / 16 گیگابایت رم / ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی / گرافیک یکپارچه / نمایشگر لمسی – ۸۴۸ دلار
  • پردازنده i7-1165G7 / 16 گیگابایت رم / ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی / گرافیک یکپارچه / نمایشگر لمسی – ۱۰۰۳ دلار
  • پردازنده i7-1165G7 / 16 گیگابایت رم / ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی / گرافیک انویدیا MX450 / نمایشگر لمسی – ۱۰۸۰ دلار

هواوی میت بوک ۱۴ نسخه ۲۰۲۱

  • پردازنده i5-1135G7 / 16 گیگابایت رم / ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی / گرافیک یکپارچه / نمایشگر لمسی – ۹۱۰ دلار
  • پردازنده i5-1135G7 / 16 گیگابایت رم / ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی / گرافیک انویدیا MX450 / نمایشگر لمسی – ۹۸۷ دلار
  • پردازنده i7-1165G7 / 16 گیگابایت رم / ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی / کارت گرافیک انویدیا MX450 / نمایشگر لمسی – ۱۱۴۵ دلار

هر سه نوت بوک از هم‌اکنون قابل پیش‌خرید هستند و از روز چهارشنبه ۱ بهمن (۲۰ ژانویه) نیز به طور رسمی روانه بازار می‌شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید