پرچم‌دار جدید اوپو دارای سیستم دوتایی دوربین اصلی است - تکفارس 
پرچم‌دار جدید اوپو دارای سیستم دوتایی دوربین اصلی است - تکفارس 

پرچم‌دار جدید اوپو دارای سیستم دوتایی دوربین اصلی است

مجید مهرعلی
۴ آذر ۱۳۹۹ - 09:00
پرچم‌دار جدید اوپو دارای سیستم دوتایی دوربین اصلی است - تکفارس 

اوایل امسال میلادی در ماه مارس، شرکت اوپو از پرچم‌دار حال حاضر خود یعنی فایند X2 (Find) رونمایی کرد که از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ و نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰Hz بهره می‌برد. حال، جزئیاتی از وارث این گوشی در حال منتشر شدن در فضای آنلاین است.

در یک گزارش جدید به ویژگی‌های جالبی از پرچم‌دار در دست توسعه اوپو اشاره می‌شود. در این گزارش ادعا شده است که صفحه‌نمایش این محصول دارای رزولوشن ۳K و نرخ تازه‌سازی بالایی است.

گوشی موردبحث نیروی خود را از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۷۵ می‌گیرد که قرار است در چند روز آینده از آن رونمایی شود. به احتمال زیاد بیشتر پرچم‌دارهای سال جدید میلادی از این تراشه جدید کوالکوم بهره خواهند برد.

افزون بر این، به نظر می‌رسد که در پرچم‌دار اوپو از فناوری جدیدی در بخش دوربین استفاده شده است. گفته می‌شود که شرکت سازنده یک سیستم دوتایی دوربین اصلی را مورد سنجش قرار داده است که از یک حسگر IMX7xx سفارشی‌سازی شده شرکت سونی استفاده می‌کند. داشتن یک دکمه بزرگ‌تر برای CMOS و تعداد پیکسل‌های بالاتر از ویژگی‌های این دوربین دوتایی است.

گزارش موردبحث خبر از پشتیبای گوشی جدید اوپو از فناوری شارژ فوق سریع می‌دهد. احتمالاً شارژ این دستگاه ۶۵ واتی باشد، هرچند که شرکت سازنده چند ماه قبل از شارژرهای فوق سریع ۱۲۰ واتی خود پرده برداشت.

پیش‌تر، لیو بو (Liu Bo) معاون ریاست شرکت اوپو تأیید کرده بود که نسل جدید سری فایند شرکتش در سه‌ماه اول ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد، یعنی جایی بین ماه ژانویه تا مارس.

اینکه پرچم‌دار جدید اوپو شامل چه چیزهایی است و چگونه خود را از دیگر پرچم‌دارهای دیگر نام‌های تجاری متمایز می‌کند، منظره جالبی برای تماشاست. اگرچه هنوز اطلاعاتی در مورد سخت‌افزار این محصول در دسترس نیست، می‌توان گمان برد که رابط کاربری کالراواس ۷٫۲ (ColorOS) این دستگاه بر اساس سیستم‌عامل اندروید ۱۱ عمل کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید