ریلمی X50 پرو ۵G با شش دوربین و چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی جهانی شد - تکفارس 
ریلمی X50 پرو ۵G با شش دوربین و چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی جهانی شد - تکفارس 

ریلمی X50 پرو ۵G با شش دوربین و چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی جهانی شد

افشین نوری
۶ اسفند ۱۳۹۸ - 14:30
ریلمی X50 پرو ۵G با شش دوربین و چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی جهانی شد - تکفارس 

ریلمی در ماه ژانویه از اولین گوشی ۵G خود یعنی X50 پرو ۵G رونمایی کرد و حالا این پرچمدار واقعی را برای بازارهای جهانی معرفی کرده است. X50 پرو ۵G مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین‌های همه‌کاره و فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی است.

این گوشی از نمایشگر ۶.۴۴ اینچی Super AMOLED با رزولوشن +FHD و رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد که با لایه ای از گوریلا گلس ۵ پوشش داده شده است. یک حسگر اثر انگشت در زیر پنل وجود دارد که به گفته ریلمی می‌تواند اثر انگشت شما را در عرض ۰.۲۷ ثانیه اسکن کند.

چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ در کنار یک مودم ۵G و رم LPDDR5 تا ۱۲ گیگابایت (گزینه‌های ۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت هم وجود دارند)، کار پردازش دستگاه را بر عهده دارد. X50 پرو دارای ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 با قابلیت‌های TurboWrite و Host Performance Booster است که سرعت‌های خواندن و نوشتن را به ترتیب تا ۱۹۰۰ مگابایت بر ثانیه و ۷۶۰ مگابایت بر ثانیه افزایش می‌دهند.

گوشی جدید، چهار دوربین در پشت خود دارد که دوربین اصلی آن از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ایزوسل GW1 سامسونگ با لنز F/1.8 استفاده کرده است. این دوربین با استفاده از فناوری ترکیب پیکسلی ۴ در ۱، تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی تولید می‌کند.

در کنار آن، از یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی F/2.3 با فناوری PDAF و زاویه دید ۱۱۹ درجه، یک دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی ۲x با گشودگی F/2.5 و یک ماژول پرتره سیاه و سفید که در واقع یک سنسور عمق‌سنج برای بهبودهای حالت‌های بوکه است. دو دوربین سلفی هم که شامل یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX616 و یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیگسلی می‌شوند در داخل هول پانچ جلو قرار دارند.

ریلمی X50 پرو دارای باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۶۵ وات SuperDart Flash Charge است که در عرض ۳۵ دقیقه  به طور کامل شارژ می‌شود. شارژر داخل جعبه از نوع GaN بوده که به معنای کوچک‌تر بودن و کارآمدتر بودن آن نسبت به شارژهای کنونی Super VOOC 2.0  است.

X50 پرو همچنین از فناوری‌های شارژ ۱۸ وات Quick Charge/Power Delivery و ۳۰ وات VOOC 4.0 Flash Charge پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب شما می‌توانید تقریبا از هر شارژر سریع مدرن موجود در بازار برای شارژ آن استفاده کنید.

سایر مشخصات این گوشی شامل اسپیکرهای استریو، NFC، سرویس گوگل پی و سیستم خنک‌کننده بخار برای خنک نگه داشتن آن در طول بازی‌های طولانی می‌شوند.

ریلمی X50 پرو ۵G، در رنگ‌های قرمز و سبز عرضه خواهد شد و قیمت ۵۹۹ یورو برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایت و ۷۴۹ یورو برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایت تعیین شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید