گوشی تاشو هوآوی میت ایکس ۲ در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد - تکفارس 
گوشی تاشو هوآوی میت ایکس ۲ در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد - تکفارس 

گوشی تاشو هوآوی میت ایکس ۲ در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد

بهنام خدابخشی
۶ دی ۱۳۹۸ - 10:29
گوشی تاشو هوآوی میت ایکس 2 در نیمه‌ی دوم سال 2020 میلادی عرضه خواهد شد

بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده از سوی Digitimes، هوآوی میت ایکس ۲ به عنوان جانشین هوآوی میت ایکس به عنوان پرچمدار سال گذشته‌ی میلادی، قرار است که در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ عرضه گردد. بر اساس گزارش‌ها، تولید این دستگاه مدت‌ها قبل آغاز شده است.

اگر خبرهای روز را دنبال کرده باشید، می‌دانید که شایعه شده است این کمپانی قصد دارد یک گوشی هوشمند تاشو با نام هوآوی میت ایکس اس (Mate Xs) را در کنگره‎‌ی جهانی موبایل (MWC) در سال ۲۰۲۰ میلادی در بارسلونا معرفی نماید. هوآوی میت ایکس اس از جهات مختلف با هوآوی میت ایکس ۲ متفاوت خواهد بود در حالی که هنوز اطلاعاتی در مورد آن‌ها منتشر نشده است، شایعه‌ها حاکی از آن هستند که میت ایکس ۲ طراحی بهبود یافته‌ای نسبت به میت ایکس اس خواهد داشت و مکانیزم قوی‌تری برای لولاها در نظر گرفته است. از طرفی دیگر شایعه شده است که میت ایکس اس شباهت بسیار زیادی به میت ایکس خواهد داشت.

تنها به منظور یادآوری سریع اخبار قبلی، تاریخ عرضه‌ی هوآوی میت ایکس نه تنها یک‌بار بلکه دوبار اعلام شد. یکی از نکات بسیار آزار دهنده این است که این غول فناوری چینی هرگز دلیل این تاخیر خود را بر خلافسامسونگ اعلام نکرد. البته ممنوعیت‌های اعمال شده از سوی ایالات متحده در این تاخیر در معرفی میت ایکس قطعا بی‌تاثیر نبوده است. از طرفی دیگر شایعه شده است که این گوشی هوشمند در اولین تاریخ اعلام شده از سوی کمپانی آماده نبوده و مجبور به عقب انداختن زمان معرفی این دستگاه شده است. اینکه آیا هوآوی میت ایکس ۲ نیز به سرنوشت مشابه نسل اول سری میت ایکس دچار خواهد شد یا خیر، هنوز مشخص نیست.

متاسفانه ما هنوز هیچ اطلاعی در مورد تاریخ دقیق عرضه‌ی هوآوی میت ایکس ۲ در دست نداریم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید