مایکروسافت ابزار Sticky Notes را برای نسخه‌ی وب Outlook ارائه نمود - تکفارس 
مایکروسافت ابزار Sticky Notes را برای نسخه‌ی وب Outlook ارائه نمود - تکفارس 

مایکروسافت ابزار Sticky Notes را برای نسخه‌ی وب Outlook ارائه نمود

بهنام خدابخشی
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - 11:59
مایکروسافت ابزار Sticky Notes را برای نسخه‌ی وب Outlook ارائه نمود

ابزار Sticky Notes مایکروسافت یک روشی ساده برای ذخیره‌ی سریع یادداشت‌های مهم در دسکتاپ ویندوز می‌باشد. در بروزرسانی‌های اخیر می‌توانید از محل‌های مختلف به راحتی به محتوای Sticky Notes دسترسی پیدا کنید، به عنوان مثال OneNote در اندروید و iOS، نسخه‌ی وب OneNote و اپلیکیشن دسکتاپ Outlook از این دست ابزارها می‌باشند. امروز کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که این ابزار برای نسخه‌ی وب Outlook نیز ارائه خواهد شد. علاوه بر قابلیت مشاهده‌ی یادداشت‌های مهم و ضروری این اجازه را دارید که در نسخه‌ی وب Outlook نیز در یادداشت‌ها تغییر ایجاد کنید. این قابلیت در ماه آینده‌ی میلادی برای تمامی کاربران آفیس ارائه خواهد شد.

قابلیت‌های Sticky Notes:

  • ایجاد یادداشت‌های مهم؛ دارای طراحی بسیر ساده و هوشمندانه که سبب می‌شود تمامی یادداشت‌های شما در ابعاد و رنگ‌های مختلف جذاب به نظر برسند.
  • امکان همگام‌سازی یادداشت‌ها؛ یادداشت‌های خود را همیشه به همراه داشته باشید و از آن‌ها یک نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید. از آن پس هرگز نگران حذف شدن یادداشت‌های خود نباشید.
  • امکان دسترسی تنها با یک کلیک؛ تنها با یک کلیک ساده در ویندوز ۱۰ می‌توانید قلم خود را برداشته و مطالب مهم را یادداشت نمایید.
  • نوع نوشتن خود را انتخاب کنید؛ اگر دوست داشته باشی می‌توانید با استفاده از دست خط خود بنویسید و یا اگر بخواهید تایپ کنید تنها با یک کلیک ساده این امکان برای شما فراهم خواهد شد.
  • دسترسی به لیست یادداشت‌ها؛ هم‌اکنون می‌خواهید یکی از یادداشت‌ها را حذف کنید؟ به راحتی می‌توانید با مراجعه به فهرست یادداشت‌ها این کار را انجام دهید.
  • تصاویر؛ می‌توانید به تمامی یادداشت‌های خود تصاویر مورد علاقه‌تان را اضافه نمایید.
  • ایجاد یادآور کورتانا؛ با استفاده از کورتانا هرگز یک یادداشت از ذهن شما خارج نخواهد شد. می‌توانید یک تاریخ و زمان مشخص را تعیین کنید، سپس برای ایجاد یادآور کورتانا تنها باید بر روی آن کلیک کنید.
  • افزوده شدن قابلیت هوشمندسازی؛ Sticky Notes آدرس‌ها، ایمیل‌ها و شماره تلفن‌های شما را تشخیص می‌دهد بنابراین تنها کاری که لازم است انجام دهید بازکردن نقشه‌ها، اسکایپ و یا ایمیل می‌باشد.
  • حالت تاریک؛ هم‌اکنون می‌توانید در تاریکی شب این حالت را فعال نمایید و فکرهای خود را در قالب یک یادداشت ثبت کنید. این حالت در سراسر برنامه پشتیبانی می‌شود.

هم‌اکنون می‌توانید ابزار Sticky Notes را از طریق این لینک از فروشگاه مایکروسافت دانلود نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید