بهترین ماوس های لاجیتک در سال ۲۰۲۴ - تکفارس 
بهترین ماوس های لاجیتک در سال ۲۰۲۴ - تکفارس 
بهترین ماوس های لاجیتک در سال ۲۰۲۴ - تکفارس 

بهترین ماوس های لاجیتک در سال ۲۰۲۴

محمدامین حیدری
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - 08:04
بهترین ماوس های لاجیتک

در این مقاله نگاهی به بهترین ماوس های لاجیتک (Logitech) در سال ۲۰۲۴ خواهیم داشت که هر یک برای اهداف مختلفی مانند انجام بازی، کار و غیره طراحی شده‌اند.

پیدا کردن یک ماوس مناسب در گستره وسیعی از تجهیزات جانبی کامپیوتر می‌تواند کاری خسته‌کننده محسوب شود؛ اما باید بگوییم که خوشبخانه شرکت لاجیتک ماوس‌های گوناگونی را برای هر دسته از کاربران به بازار عرضه کرده است. تفاوتی ندارد که شما به دنبال بهترین ماوس برای انجام بازی، تولیدمحتوا یا امور روزانه خود باشید، زیرا گزینه‌های پیشنهادشده در این مقاله قطعا نیازهای شما را برآورده خواهند کرد.

بهترین ماوس های لاجیتک در سال ۲۰۲۴

ماوس Logitech G203

بهترین ماوس لاجیتک
  • حداکثر حساسیت: ۸,۰۰۰ DPI
  • نوع اتصال: با سیم
  • تعداد دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی: ۶ دکمه

جایگاه نخست این لیست به ماوس Logitech G203 تعلق دارد زیرا ثابت می‌کند که برای تهیه یک ماوس خوش‌ساخت با حساسیت بالا، نیاز به پرداخت هزینه زیادی نخواهید داشت. اگرچه این موس برای گیمرها طراحی شده است اما می‌توان به خوبی از آن برای انجام امور روزانه نیز استفاده کرد. ماوس سیمی Logitech G203 با قیمت مناسب امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این محصول دارای طراحی کلاسیک با شش دکمه است که کنترل و جابه‌جایی آسان را به امغان می‌آورد؛ همچنین شاهد استفاده از یک حسگر گیمینگ با دقت ۸,۰۰۰ DPI در ماوس نام‌برده هستیم که علاوه‌بر ارائه عملکرد مناسب، ردیابی روان و دقیق را تضمین می‌کند. ماوس Logitech G203 از نورپردازی Lightsync RGB بهره می‌برد که می‌توانید آن را باتوجه به سایر قطعات کامپیوتر خود شخصی‌سازی کنید.

ناگفته نماند که شش دکمه قابل برنامه‌ریزی در این ماوس به شما اجازه می‌دهد تا آن را مطابق با نیازهای امور تولیدمحتوا یا گیمینگ خود تنظیم کنید. اگرچه ماوس Logitech G203 در زمینه قابل اطمینان‌بودن پس از استفاده بلندمدت ضعیف عمل کند اما با قیمت مناسب خود می‌تواند بهترین ماوس برای طیف وسیعی از کاربران باشد.

ماوس Logitech G305 LIGHTSPEED

بهترین ماوس لاجیتک
  • حداکثر حساسیت: ۱۲,۰۰۰ DPI
  • نوع اتصال: بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتزی
  • تعداد دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی: ۶ دکمه

اگر به دنبال یک ماوس بی‌سیم بدون از دست‌دادن عملکرد هستید، ماوس Logitech G305 LIGHTSPEED یک گزینه مناسب برای شما می‌باشد. این محصول به دلیل دارا بودن دقت بالای حسگر، طراحی سبک و عمر باتری عالی یکی از بهترین ماوس‌های لاجیتک در بازار محسوب می‌شود.

ماوس زیبای Logitech G305 LIGHTSPEED علاوه‌بر برخورداری از طراحی سبک و فشرده، شکلی دو سویه برای استفاده در دست راست یا چپ دارد که موجب قرارگیری راحت آن در دست‌های مختلف می‌شود. لاجیتک در مرکز این ماوس از فناوری بی‌سیم اختصاصی خود به نام LIGHTSPEED استفاده کرده است که نوید نرخ پاسخ‌دهی سریع ۱ میلی‌ثانیه را می‌دهد

با وجود قیمت مقرون‌به‌صرفه ماوس Logitech G305 LIGHTSPEED، این محصول به حسگر HERO 12K مجهز شده است که این سطح از دقت امکان به‌کارگیری ماوس نام‌برده را در امور مختلف، از اجرای بازی‌های تیراندازی گرفته تا انجام کارهای گرافیکی پرجزئیات تضمین می‌کند.

علاوه‌بر این، لاجیتک ادعا کرده است که ماوس Logitech G305 LIGHTSPEED قادر است تنها با استفاده از یک باتری AA تا ۲۵۰ ساعت شارژدهی داشته باشد. اگرچه این ماوس برای افرادی با دستان بزرگ طراحی نشده است، اما یکی از بهترین ماوس‌های گیمینگ برای آن دسته از کاربرانی است که دستان کوچکی دارند.

ماوس Logitech M720 Triathlon

بهترین ماوس لاجیتک
  • حداکثر حساسیت: ۱,۰۰۰ DPI
  • نوع اتصال: بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتزی و بلوتوث
  • تعداد دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی: ۸ دکمه

ماوس Logitech M720 Triathlon ابزاری قدرتمند برای انجام امور اداری محسوب می‌شود؛ این محصول برای افرادی طراحی شده است که به دنبال کارایی، دوام و تطبیق‌پذیری در تجیهزات اداری خود هستند. ماوس نام‌برده از طراحی ارگونومیک بهره می‌برد که افزایش راحتی و کاهش خستگی را در هنگام استفاده بلندمدت به ارمغان می‌آورد.

شایان ذکر است که ماوس Logitech M720 Triathlon برای انجام سخت‌ترین کارها ساخته شده است که به ادعای لاجیتک، طول عمری معادل ۱۰ میلیون کلیک خواهد داشت. این ماوس همچنین قادر است با یک باتری AA، بسته به استفاده تا ۲۴ ماه شارژدهی داشته باشد.

علاوه‌بر این، ماوس نام‌برده به چرخ اسکرول Hyper-Fast مجهز شده است که برای جابه‌جایی میان صفحات گسترده بسیار مناسب می‌باشد. یکی از ویژگی‌های کلیدی ماوس Logitech M720 Triathlon، قابلیت اتصال آن به چند دستگاه است؛ به لطف فناوری Easy-Switch لاجیتک، کاربران می‌توانند با استفاده از یک دکمه روی آن، کنترل ماوس خود را میان سه کامپیوتر یا گوشی تغییر دهند.

ناگفته نماند که این ویژگی با فناوی Logitech Flow کارآمدتر نیز خواهد شد؛ زیرا امکان اشتراک‌گذاری به همراه کپی و پیست را در دستگاه‌های متصل به ماوس فراهم می‌کند. می‌توان نتیجه گرفت که اگر به دنبال یک ماوس بی‌سیم برای انجام امور کاری هستید، ماوس Logitech M720 Triathlon بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

ماوس Logitech MX Ergo Wireless

بهترین ماوس لاجیتک
  • حداکثر حساسیت: ۲,۰۴۸ DPI
  • نوع اتصال: بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتزی و بلوتوث
  • تعداد دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی: ۶ دکمه

اگر از آن دسته افرادی هستید که راحتی و خستگی کم در حین کار با ماوس برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد، می‌توان گفت که ماوس Logitech MX Ergo Wireless برای شما ساخته شده است. شرکت لاجیتک این ماوس ترک‌بال را به‌طور ویژه برای کاربرانی طراحی کرده است که به دنبال یک ماوس با طراحی معمولی هستند که ترکیبی منحصربه‌فرد از راحتی، دقت و سازگاری را ارائه می‌دهد.

ویژگی بارز ماوس Logitech MX Ergo Wireless بهره‌مندی از لولای قابل تنظیم است که به کاربران اجازه می‌دهد تا زاویه آن را از ۰ تا ۲۰ درجه تنظیم کنند. این ویژگی موجب می‌شود تا هر فرد باتوجه به موقعیت دست خود در بهترین و راحت‌ترین حالت از ماوس استفاده کند که کاهش خستگی مچ دست و ساعد را نیز به ارمغان می‌آورد.

همچنین ترک‌بال به‌کار رفته در ماوس نام‌برده این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا به کمک آن و بدون حرکت دست خود، نشانگر ماوس را در نمایشگر حرکت دهند که علاوه‌بر به حداقل رساندن خستگی، راحتی دست را افزایش می‌دهد. ماوس Logitech MX Ergo Wireless از بلوتوث و گیرنده لاجیتک پشتیبانی می‌کند که انعطاف‌پذیری بیشتری را در زمینه نحوه اتصال آن به کامپیوتر به ارمغان می‌آورد.

ناگفته نماند که این ماوس دارای قابلیت‌های گوناگونی است که از آن‌ها می‌توان به دارا بودن دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی، توانایی اتصال به چند دستگاه و عمر بلندمدت باتری اشاره کرد.

ماوس Logitech MX Vertical

بهترین ماوس لاجیتک
  • حداکثر حساسیت: ۸,۰۰۰ DPI
  • نوع اتصال: بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتزی و بلوتوث
  • تعداد دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی: ۴ دکمه

ماوس Logitech MX Vertical برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده است که عادت دارند برای انجام امور خود از ماوس‌های عمودی استفاده کنند. این ماوس سیمی مانند ماوس Logitech MX Ergo Wireless از شکل ارگونومیک بهره می‌برد که موجب خواهد شد تا دست در هنگام کار با آن در حالت بهتری قرار بگیرد و خستگی مچ کاهش یابد.

طراحی عمودی ماوس Logitech MX Vertical با زاویه ۵۷ درجه بارزترین ویژگی آن محسوب می‌شود که باعث قرارگیری دست و مچ در حالت طبیعی‌تر و کاهش احتمال خستگی و ناراحتی در زمان کار با آن می‌شود. این موس همچنین دارای چهار دکمه قابل برنامه‌ریزی و یک چرخ اسکرول دقیق است.

البته شکل ارگونومیک ماوس Logitech MX Vertical تنها ویژگی آن نمی‌باشد؛ لاجیتک همچنین آن را به یک حسگر دقیق با حداکثر دقت ۴۰۰۰ DPI مجهز کرده است که کنترل روان و درست نشانگر ماوس در امور مختلف، از انجام کارهای گرافیکی پر جزئیات گرفته تا جابه‌جایی‌هایی ساده را تضمین می‌کند. شایان ذکر است که این ماوس برخلاف ماوس Logitech MX Ergo که یک کابل شارژ Micro-USB برخوردار است، به همراه یک کابل مدرن USB-C برای شارژ عرضه می‌شود.

ماوس Logitech MX Master 3S

بهترین ماوس لاجیتک
  • حداکثر حساسیت: ۸,۰۰۰ DPI
  • نوع اتصال: بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتزی و بلوتوث
  • تعداد دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی: ۷ دکمه

درصورتی که بخواهیم یک ماوس مناسب برای انجام امور تولید محتوا را به شما معرفی کنیم، بهترین گزینه ماوس Logitech MX Master 3S می‌باشد. این محصول با برچسب قیمتی ممتاز برای آن دسته از کاربران حرفه‌ای ساخته شده است که به دنبال حداکثر عملکرد، شخصی‌سازی و راحتی هستند.

ماوس Logitech MX Master 3S از یک شکل تراشیده‌شده برخوردار است که به‌طور طبیعی با خطوط دست شما مطابقت خواهد داشت و راحتی بی‌نظیری را در هنگام استفاده طولانی‌مدت از آن به ارمغان می‌آورد. این ماوس به تعداد زیادی از دکمه‌های قابل شخصی‌سازی مجهز شده است که امکان تنظیم‌کردن امور و افزایش حداکثری کارایی را برای شما فراهم می‌کند.

برخورداری از این ویژگی یکی از دلایلی است که موجب شده است تا ماوس Logitech MX Master 3S در لیست بهترین ماوس‌ها برای ویرایش تصویر و فیلم قرار بگیرد. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این محصول بهره‌مندی از چرخ اسکرول الکترومغناطیسی با نام MagSpeed است که امکان اسکرول بسیار روان و دقیق هزاران خط در چند ثانیه را فراهم می‌کند.

علاوه‌بر این، ماوس Logitech MX Master 3S به یک حسگر بسیار دقیق با حداکثر حساسیت ۸,۰۰۰ DPI مجهز شده است که کنترل روان و دقیق نشانگر ماوس را روی هر سطحی مانند شیشه تضمین می‌کند. این ماوس همچنین از فناوری Logitech Flow پشتیبانی می‌کند که اجازه خواهد داد تا به کنترل و انتقال فایل‌ها در میان حداکثر سه کامپیوتر بپردازید.

ناگفته نماند که باتری ماوس Logitech MX Master 3S قادر است پس از شارژ کامل تا ۷۰ روز دوام بیاورد.

ماوس Logitech G502 X Plus Lightspeed

بهترین ماوس لاجیتک
  • حداکثر حساسیت: ۲۵,۶۰۰ DPI
  • نوع اتصال: باسیم در کنار بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتزی
  • تعداد دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی: ۱۳ دکمه

آخرین ماوسی که قصد داریم در این مقاله معرفی کنیم، ماوس گیمینگ Logitech G502 X Plus Lightspeed است؛ شرکت لاجیتک با عرضه این محصول جذاب، آن دسته از گیمرهایی را هدف قرار داده است که به دنبال یک ابزار قدرتمند برای مجموعه تجهیزات دیجیتالی خود هستند. ماوس نام‌برده علاوه‌بر حفظ طراحی نمادین نسخه پیشین خود، دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای است که برتری شما در بازی‌ها را تضمین می‌کند.

ماوس Logitech G502 X Plus Lightspeed به گونه‌ای طراحی شده است که با خطوط دست شما مطابقت داشته باشد و حس راحتی را در جلسات بلندمدت گیمینگ به کاربر منتقل کند. این ماوس همچنین از نورپردازی قابل شخصی‌سازی RGB با فناوری LIGHTSYNC برخوردار است که به گیمرها اجازه می‌دهد تا تجهیزات خود را با طیفی از رنگ‌ها و جلوه‌ها شخصی‌سازی کنند.

مهم‌ترین ویژگی ماوس Logitech G502 X Plus Lightspeed، بهره‌مندی از حسگر HERO 25K می‌باشد که حداکثر حساسیت آن برابر با ۲۵,۰۰۰ DPI است؛ در همین حال این ماوس از اتصال بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند که علاوه‌بر ارائه تجربه گیمینگ بدون تاخیر، قادر به رقابت با ماوس‌های سیمی است.

شایان ذکر است که ماوس Logitech G502 X Plus Lightspeed دارای ۱۱ دکمه قابل برنامه‌ریزی است که امکان ایجاد دستورهای سفارشی و بهینه‌سازی تجربه گیمینگ را فراهم می‌کند. عملکرد بهبودیافته در کنار پشتیبانی از اتصال بی‌سیم این محصول را به یکی از بهترین ماوس‌های گیمینگ در بازار تبدیل کرده است.

کلام آخر

شرکت لاجیتک طیف وسیعی از ماوس‌های مختلف را برای بودجه‌ها و نیازهای مختلف عرضه کرده است. تفاوتی ندارد که یک گیمر با بودجه محدود، تولیدکننده محتوا یا هر نوع کاربر دیگری باشید، زیرا تنها کافی است با کمی تحقیق بهترین ماوس لاجیتک را برای خود تهیه کنید. ماوس‌های پیشنهادشده در این مقاله نیازهای شما را در هنگام کار کردن، انجام بازی یا تولیدمحتوا برآورده خواهند کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید