گوشی گلکسی M35 5G سامسونگ معرفی شد - تکفارس 
گوشی گلکسی M35 5G سامسونگ معرفی شد - تکفارس 
گوشی گلکسی M35 5G سامسونگ معرفی شد - تکفارس 

گوشی گلکسی M35 5G سامسونگ معرفی شد

افشین نوری
۷ خرداد ۱۴۰۳ - 11:13
گلکسی M35 5G

امروز شاهد رونمایی از گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی M35 5G هستیم که مجهز به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ شده است.

گلکسی M35 5G جانشین گلکسی M34 با تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ شده است و چند ارتقاء، در بخش صفحه‌نمایش، تراشه و اسپیکر دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

گلکسی M35 5G دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی S-AMOLED با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است و یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر و اسپیکرهای دوگانه دارد که جایگزین اسکنر اثر انگشت کناری و اسپیکر واحد در گلکسی M34 شده است.

این گوشی دارای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی در پشت است. در بخش نرم‌افزار شاهد اجرای سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.1 هستیم و سامسونگ وعده ۴ سال آپدیت اندروید و ۵ سال بسته امنیتی را داده است.

در داخل گلکسی M35 از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده که امکان افزایش حافظه با کارت microSD وجود دارد. انرژی این گوشی را یک باتری بزرگتر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ واتی تامین می‌کند.

سایر قابلیت‌های گلکسی M35 شامل پشتیبانی از سیم‌کارت دوگانه ۵G، وای‌فای ۶ و سیستم خنک‌کننده پیشرفته می‌شود. ابعاد این گوشی ۱۶۲.۳×۷۸.۶×۹.۱ میلی متر و وزن آن ۲۲۲ گرم است.

گلکسی M35 دارای قیمت ۵۲۵ دلار بوده و در رنگ‌های آبی تیره، آبی روشن و خاکستری در دسترس است. این گوشی قرار است در هفته‌های آینده در بازارهای بیشتری عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید