مک‌بوک تاشو اپل با تراشه M5 در سال ۲۰۲۶ از راه می‌رسد - تکفارس 
مک‌بوک تاشو اپل با تراشه M5 در سال ۲۰۲۶ از راه می‌رسد - تکفارس 
مک‌بوک تاشو اپل با تراشه M5 در سال ۲۰۲۶ از راه می‌رسد - تکفارس 

مک‌بوک تاشو اپل با تراشه M5 در سال ۲۰۲۶ از راه می‌رسد

محمدامین حیدری
۵ خرداد ۱۴۰۳ - 20:46
مک‌بوک تاشو اپل

باتوجه به گزارشات منتشرشده، اپل در حال کار روی مک‌بوک جدیدی با نمایشگر تاشو ۱۸ اینچی و تراشه M5 است.

در حالی که امروز مینگ چی کو (Ming-Chi Kou) از معرفی مک‌بوک جدید اپل با نمایشگر تاشو در سال ۲۰۲۶ خبر داد، اکنون شاهد انتشار گزارش دیگری از سوی یک تحلیلگر به نام راس یانگ (Ross Young) درباره این لپ‌تاپ هستیم.

راس یانگ با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس اظهار داشته است که اپل تصمیم دارد از نمایشگر کوچکتری نسبت به آنچه که قبلا در نظر گرفته بود برای مک‌بوک آینده خود استفاده کند. براین اساس انتظار می‌رود که اندازه نمایشگر تاشو این مک‌بوک برابر با ۱۸.۷۶ اینچ باشد؛ از سوی دیگر مدل اولیه آن از یک نمایشگر ۲۰.۲۵ اینچی برخودار بوده است.

در گزارش مینگ چی کو که اوایل امروز منتشر شده، آمده است که اپل قصد دارد برنامه اولیه خود یعنی استفاده از نمایشگر تاشو ۲۰ اینچی را تغییر دهد و به جای آن مک بوک خود را به نمایشگری با اندازه ۱۸.۸ اینچی مجهز کند. در همین حال راس یانگ که در حوزه نمایشگرها تخصص دارد و گزارش‌های معتبر درباره آن‌ها منتشر می‌کند، خبر مینگ چی کو را به عنوان موضوعی که قبلا توسط اپل تصمیم‌گیری شده، تائید کرده است.

بدین ترتیب مک‌بوک تمام صفحه اپل در حالت بسته از یک نمایشگر تاشوی ۱۸.۷۶ یا ۱۸.۸ اینچی بهره می‌برد که طبق گزارش مینگ چی کو، بدنه آن را شبیه به مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی می‌کند؛ در حالی که بهره‌مندی از نمایشگر ۲۰ اینچی ممکن است مک‌بوک آینده اپل را به مدل ۱۵ اینچی نردیک‌تر کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید