افشای اولین جزئیات از گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی - تکفارس 
افشای اولین جزئیات از گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی - تکفارس 
افشای اولین جزئیات از گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی - تکفارس 

افشای اولین جزئیات از گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی

محمدامین حیدری
۵ خرداد ۱۴۰۳ - 16:17
ردمی نوت 14 پرو شیائومی

به تازگی اولین جزئیات درباره گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی فاش شده است که به مشخصات جذاب آن همچون تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۳ و نمایشگر آمولد اشاره دارد.

پس از عرضه محصولات ردمی نوت ۱۳ در سپتامبر سال ۲۰۲۳، این شرکت طبق روال همیشگی خود در حال کار روی گوشی‌های جایگزین این سری یعنی ردمی نوت ۱۴ است. یک افشاگر به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) اظهار داشته که گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۴ شیائومی ممکن است با تمرکز بر قابلیت‌های دوربین و طراحی زیبا ساخته شوند.

به گفته این افشاگر، یکی از مدل‌های این سری از نمایشگر آمولد با رزولوشن ۱.۵K و نرخ نوسازی بالا بهره می‌برد. این گوشی همچنین به تراشه SM7635 کوالکام یا همان اسنپدراگون ۷s نسل ۳ مجهز خواهد بود. اگرچه او به مدل دقیق آن اشاره نکرده است اما باتوجه به مشخصات گفته‌شده انتظار می‌رود که این گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو باشد که مدل جایگزین ردمی نوت ۱۳ پرو با تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ خواهد بود.

ردمی نوت 14 پرو شیائومی

علاوه‌بر این، اطلاعات فاش‌شده به باتری این دستگاه با شارژدهی بلندمدت و حداکثر ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت یا بیشتر اشاره دارند. در حالی تاریخ عرضه رسمی گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو هنوز مشخص نشده است اما باتوجه به سابقه شیائومی در زمینه عرضه محصولات خود، این گوشی احتمالا در کنار یک مدل دیگر از این سری در پاییز سال ۲۰۲۴ روانه بازار چین خواهد شد.

در همین حال بازارهای جهانی احتمالا باید برای دریافت این دو گوشی صبر کنند. البته فراموش نکنید که موارد گفته‌شده تنها از طریق افشای اطلاعات در اختیار ما قرار گرفته‌اند و شیائومی تاکنون جزئیاتی درباره گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۴ منتشر نکرده است؛ بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها باید تا اعلام رسمی این شرکت یا افشای جزئیات جدید منتظر بمانیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید