تاریخ برگزاری رویداد بعدی سامسونگ لو رفت - تکفارس 
تاریخ برگزاری رویداد بعدی سامسونگ لو رفت - تکفارس 
تاریخ برگزاری رویداد بعدی سامسونگ لو رفت - تکفارس 

تاریخ برگزاری رویداد بعدی سامسونگ لو رفت

افشین نوری
۴ خرداد ۱۴۰۳ - 20:55
تاریخ برگزاری رویداد بعدی سامسونگ

سامسونگ خود را برای معرفی جدیدترین گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ آماده می‌کند و حالا تاریخ برگزاری رویداد بعدی این شرکت لو رفته است.

طبق اطلاعات فاش شده، رویداد آنپکد بعدی سامسونگ در روز ۱۰ جولای (بیستم تیرماه) برگزار خواهد شد. این در حالیست که المپیک پاریس قرار است از روز ۲۶ جولای (پنجم مردادماه) شروع شود.

در حال حاضر، سامسونگ بیشترین سهم بازار گوشی‌های تاشو را در اختیار دارد و انتظار می‌رود امسال نیز به همین روند ادامه دهد.

این شرکت ممکن است در کنار گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ از ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۷ نیز رونمایی کند.

براساس اعلام اخیر سامسونگ، از زمان انتشار آپدیت One UI 6.1 در ماه مارس تاکنون ۸.۸ میلیون دستگاه آن را دریافت کرده‌اند.

البته این تعداد شامل گوشی‌های خانواده گلکسی S24 نمی‌شود زیرا آن‌ها با رابط کاربری One UI 6.1 به‌صورت از پیش نصب‌شده عرضه می‌شوند؛ بنابراین آمار گفته‌شده مربوط به گوشی‌های سری گلکسی S23 (شامل S23 FE)، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و تبلت‌های سری گلکسی تب S9 می‌باشد.

سامسونگ تصمیم دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ دسترسی بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر را به این هوش مصنوعی فراهم کند. این شرکت اظهار داشته است که پراستفاده‌ترین قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI از زمان انتشار آپدیت ۶.۱ One UI شامل Chat Assist، Live Transcribe، Live Translate و Circle to Search می‌باشد.

همچنین آپدیت One UI 6.1 توسط حدودا ۷۵ درصد از کاربران اروپایی گوشی گلکسی زد فولد ۵ نصب شده است که این میزان برای دارندگان گوشی گلکسی S23 اولترا و تبلت گلکسی تب S9 به ترتیب تقریبا ۸۰ و ۶۵ درصد است. به گفته سامسونگ، این اتفاق آپدیت مذکور را به یکی از آپدیت‌های محبوب تا به امروز تبدیل کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید