واتساپ به قابلیت ساخت عکس پروفایل با هوش مصنوعی مجهز می‌شود - تکفارس 
واتساپ به قابلیت ساخت عکس پروفایل با هوش مصنوعی مجهز می‌شود - تکفارس 
واتساپ به قابلیت ساخت عکس پروفایل با هوش مصنوعی مجهز می‌شود - تکفارس 

واتساپ به قابلیت ساخت عکس پروفایل با هوش مصنوعی مجهز می‌شود

فرزاد اسرافیلی
۴ خرداد ۱۴۰۳ - 17:56
ساخت عکس پروفایل واتساپ با هوش مصنوعی

بنا به گزارشات واتساپ در نظر دارد قابلیت ساخت عکس پروفایل به کمک هوش مصنوعی را برای کاربران این اپلیکیشن فعال کند.

مدتی پیش چت‌بات هوش مصنوعی متا با واتساپ ادغام شد ولی این تمام ماجرا نیست و قرار است این پیوند عمیق‌تر شود. به زودی کاربران واتساپ قادر به ساخت عکس پروفایل به کمک هوش مصنوعی خواهند بود. این قابلیت جدید به زودی برای کاربران این اپلیکیشن فعال خواهد شد. به گزارش WABetaInfo واتساپ در حال حاضر قابلیت ساخت عکس‌های پروفایل توسط هوش مصنوعی را در نسخه بتای اندروید آزمایش می‌کند.

در جدیدترین نسخه بتا که مجهز به هوش مصنوعی است، بخش جدیدی در تنظیمات واتساپ به نام Create AI Profile Picture نمایش داده می‌شود. نکته جالب این است که کاربران باید مشخصات را به هوش مصنوعی توصیف کنند تا تصویر پروفایل ایجاد شود.

در این بخش هوش مصنوعی گزینه‌های بی‌حد و حصری را برای ساخت عکس پروفایل در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بسیاری از کاربران این قابلیت را راهی برای مخفی کردن تصاویر واقعی خود می‌پندارند و از تصاویر ایجاد شده توسط هوش مصنوعی به عنوان عکس پروفایل استفاده می‌کنند.

این افشاگر در پست خود اعلام کرده است که کاربران با عکس‌های پروفایل مبتنی بر هوش مصنوعی، قادر خواهند بود تصاویر خاص و شخصی سازی شده‌ای داشته باشند که شخصیت، علایق یا خلق و خوی آن‌ها را با دقت بیشتری نسبت به عکس استاندارد به تصویر بکشد.

لازم به ذکر است در مدت اخیر واتساپ با اعمال تغییراتی در پلتفرم خود امکان کپی کردن تصاویر و سوء استفاده از محتوا را بسیار سخت کرده است. همچنین دیگر نمی‌توان از عکس‌های پروفایل یا حتی ویدیوها چه در نسخه‌های iOS و چه اندروید اسکرین شات گرفت.

واتساپ قبل از این به چت‌بات هوش مصنوعی متا موسوم به Meta AI که اکنون در صفحه اصلی در دسترس کاربران است مجهز شده است. کاربران می‌توانند از این هوش مصنوعی برای ایجاد دستور العمل‌های جدید، تنظیم برنامه غذایی مناسب و حتی پرسیدن سؤالات تصادفی که اکثر چت‌بات‌های هوش مصنوعی قادر به تفسیر و پاسخ هستند، استفاده کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید