شایعه: منتظر گلکسی زد فولد ۶ اسلیم با بدنه نازکتر باشید - تکفارس 
شایعه: منتظر گلکسی زد فولد ۶ اسلیم با بدنه نازکتر باشید - تکفارس 
شایعه: منتظر گلکسی زد فولد ۶ اسلیم با بدنه نازکتر باشید - تکفارس 

شایعه: منتظر گلکسی زد فولد ۶ اسلیم با بدنه نازکتر باشید

محمدامین حیدری
۴ خرداد ۱۴۰۳ - 12:53
گلکسی زد فولد 6 اسلیم

طبق گزارش وب‌سایت Gizmochina، سامسونگ تصمیم دارد تا گوشی گلکسی زد فولد ۶ اسلیم را با بدنه باریکتر و نمایشگر بزرگتر در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۵ معرفی کند.

احتمال می‌رود که سامسونگ در تاریخ ۱۰ جولای رویداد بعدی گلکسی آنپکد را برای معرفی گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ برگزار کند. باتوجه به گزارشات اخیر، این شرکت همچنین در حال کار روی گوشی گلکسی زد فولد ۶ اولترا می‌باشد که ممکن است تنها برای بازار کشور کره عرضه شود.

در حالی که مشخصات این گوشی هنوز به بیرون درز نکرده است، شایعات زیادی در مورد مدل دیگری از آن به نام گلکسی زد فولد ۶ اسلیم منتشر شده است. دو منبع معتبر ضمن اشاره به ساخت گوشی نام‌برده توسط سامسونگ، اندازه نمایشگر و قیمت مورد انتظار آن را فاش کرده‌اند.

گلکسی زد فولد 6 اسلیم

به گفته راس یانگ (Ross Young) که در حوزه تحلیل نمایشگرها فعالیت دارد، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای معرفی یک گوشی تاشو با نام گلکسی زد فولد ۶ اسلیم است که نمایشگر بزرگتری نسبت به نسخه استاندارد گلکسی زد فولد ۶ خواهد داشت. این ادعا نشان می‌دهد که گوشی تاشوی آینده سامسونگ ممکن است از جایگاه قلم S-Pen پشتیبانی نکند و قیمتی مشابه گلکسی زد فولد ۶ خواهد داشت.

راس یانگ در ادامه افزوده است که ارسال گلکسی زد فولد ۶ اسلیم در سه ماهه چهارم سال میلادی جاری آغاز می‌شود؛ بدین ترتیب این گوشی احتمالا به همراه گوشی‌های سری گلکسی S25 در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد. علاوه‌بر این، یک افشاگر معروف به نام Ice Universe ادعا کرده است گوشی نام‌برده از یک نمایشگر تاشوی داخلی با اندازه ۸ اینچی در کنار یک صفحه نمایش خارجی ۶.۵ اینچی بهره می‌برد.

طبق گفته افشاگر نام‌برده، نسبت تصویر نمایشگرهای گوشی گلکسی زد فولد ۶ اسلیم با نسخه استاندارد آن متفاوت خواهد بود. همچنین این احتمال وجود دارد که این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ برخوردار باشد؛ با این حال جزئیات بیشتری از آن در دسترس نمی‌باشد.

ناگفته نماند که گزارشی دیگر نشان می‌دهد که سامسونگ همچنین در حال کار روی گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ای به نام گلکسی زد فولد ۶ FE است که احتمالا در سال پیش رو معرفی خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید