فاش شد: گلکسی رینگ سامسونگ گران‌تر از گلکسی واچ خواهد بود - تکفارس 
فاش شد: گلکسی رینگ سامسونگ گران‌تر از گلکسی واچ خواهد بود - تکفارس 
فاش شد: گلکسی رینگ سامسونگ گران‌تر از گلکسی واچ خواهد بود - تکفارس 

فاش شد: گلکسی رینگ سامسونگ گران‌تر از گلکسی واچ خواهد بود

افشین نوری
۳ خرداد ۱۴۰۳ - 10:24
گلکسی رینگ

سامسونگ خود را برای عرضه گلکسی رینگ در بازارهای مختلف آماده می‌کند و حالا فاش شده است که این حلقه هوشمند گران‌تر از گلکسی واچ خواهد بود.

گلکسی رینگ سامسونگ اولین بار چند ماه پیش در کنگره جهانی موبایل به نمایش گذاشته شد و حالا قیمت آن فاش شده است.

طبق گزارش امروز، قیمت گلکسی رینگ بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار خواهد بود که گران‌تر از حلقه هوشمند Oura خواهد بود. حلقه هوشمند Oura هم اکنون با قیمت ۳۴۹ دلار فروخته می‌شود و دارای بدنه تیتانیومی است، در حالیکه بدنه گلکسی رینگ پلاستیکی است.

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل تائید کرده بود که گلکسی رینگ در اواخر سال ۲۰۲۴ به عنوان جایگزینی برای گلکسی واچ ۶ عرضه خواهد شد و قابلیت‌های سلامت مشابهی خواهد داشت.

طبق گزارش امروز، سامسونگ همچنین در نظر دارد یک هزینه اشتراک ماهانه برای این حلقه دریافت کند که هنوز مشخص نیست مربوط به استفاده از خود گلکسی رینگ خواهد بود یا قابلیت‌های اضافی در برنامه Samsung Health.

سامسونگ به خبرنگاران گفته که این حلقه به سنسورهای پیشرفته مجهز خواهد شد اگرچه هنوز نوع این سنسورها مشخص نشده است؛ با این حال اطلاعات بیشتری از قابلیت پایش خواب گلکسی رینگ را در اختیار کاربران قرار داد. گلکسی رینگ می‌تواند با پایش ضربان قلب، زمان خواب و حرکات حین خواب الگوی خواب کاربر را بررسی کند؛ این حلقه همچنین دارای یک ویژگی خاص می‌باشد که میزان آمادگی جسمانی و روانی کاربر را برای اهداف از پیش تعیین شده می‌سنجد.

البته موارد گفته شده تنها ویژگی‌های مرتبط با سلامتی‌ این حلقه نیستند که توسط سامسونگ فاش شده‌اند؛ سامسونگ در پاسخ به سوال وبسایت Android Authority اعلام کرده برای حلقه خود با برنامه کنترل بارداری شرکت Natural Cycles برای ردیابی باروری شراکت دارد.

درهرحال، انتظار داریم که سامسونگ اطلاعات بیشتری درباره قیمت حلقه گلکسی رینگ در رویداد Galaxy Unpacked که تابستان امسال برگزار خواهد شد ارائه کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید