ادوبی هوش مصنوعی را به لایت روم اضافه کرد - تکفارس 
ادوبی هوش مصنوعی را به لایت روم اضافه کرد - تکفارس 
ادوبی هوش مصنوعی را به لایت روم اضافه کرد - تکفارس 

ادوبی هوش مصنوعی را به لایت روم اضافه کرد

محمدامین حیدری
۲ خرداد ۱۴۰۳ - 20:38
هوش مصنوعی مولد لایت روم

شرکت ادوبی به تازگی هوش مصنوعی مولد فایرفلای (Firefly) را به لایت روم اضافه کرده است که دو قابلیت شگفت‌انگیز را برای این برنامه ویرایش عکس به ارمغان می‌آورد.

البته این شرکت مدتی قبل از مجموعه فایرفلای (Firefly) رونمایی کرد که برنامه فتوشاپ را به قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز می‌کند؛ اما برنامه لایت روم که برای ویرایش عکس استفاده می‌شود، از این ویژگی برخوردار نبود.

شرکت ادوبی اکنون اعلام کرده است که این برنامه به لطف فناوری فایرفلای، دو قابلیت جدید بر پایه هوش مصنوعی مولد دریافت می‌کند که مهم ترین آن‌ها Generative Remove نام دارد؛ این قابلیت امکان حذف بهتر اشیاء یا پس زمینه را برای ایجاد تصویر نهایی واقعی‌تر فراهم می‌کند.

این شرکت همچنین از دسترسی وسیع‌تر ابزار Lens Blur در برنامه لایت روم خبر داده است که دارای تنظیمات از پیش تعیین‌شده جدید می‌باشد. البته فناوری هوش مصنوعی مولد در این برنامه، ویژگی جدیدی محسوب نمی‌شود زیرا برنامه‌های دیگر همچون Google Photos از این قابلیت برخوردار هستند؛ با این حال از افزوده‌شدن آن به لایت روم خوشحال هستیم.

قابلیت Generative Remove و Lens Blur هم اکنون در تمام پلتفرم‌های برنامه لایت روم مانند موبایل، کامپیوتر، تحت وب، آیپد و نسخه کلاسیک در دسترس می‌باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید